• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Björkeli

Hej!

Tintomara: Förlåt, men ! Gulliga du då!

Cotton: Åh va kul! Hoppas det går alla tiders på din nästa intervju!

Piaf: Vilka planer!! Grattis!

Yohanna: Va bra att det gick fint idag! Synd på blodet bara...

Idag har vi varit o lämnat blodprover på Elvira, o den söta lilla kämpen klarade det super bra trots sin blodfobi. Dock blev hon lite blek så de var oroliga att hon skulle svimma av, men hon var super duktig.

Sen har jag varit inne i Borås på ett avslutande samtal med min psykolog...känns konstigt, nu ska ju jag klara mig helt själv ju!
    Dags att bli stor!

På vägen hem hör vi på radion om en trafikolycka som inträffat på den motorväg vi fördas på, precis innan min hemby. En lastbil o 2 personbilar... Lastbilen hade tappat ett betongblock... Så vi fick ta den "gamla vägen" hem istället... Usch, det gjorde så ont i mig. Det blev så verkligt när det var så nära inpå... Sambon o barnen kunde ju lika väl vart drabbade... Hoppas människorna i olyckan klarade sig bra!

När jag var på sjukhuset idag tog jag med mig broschyrer ang kvinnojourerna, mest för att jag vill se hur de arbetar osv. Så får Elvira tag på den ena o undrar vad det är.

Jag förklara så enkelt som möjligt att det är ett ställer för kvinnor som blir slagna av sin pojkvänner...

"Finns det inte för killarna då?"

Jo, det finns ställen för dem men det är vanligare att kvinnor blir slagna...

"Mamma, då tycker jag att de ska byta pojkvän!"

• vanilla

Björkeli, bra sagt av din lilla tjej! Hur gammal är hon?

Det är länge sen jag slutade gå till min psykolog nu, har klarat mig ganska bra så det kommer nog att gå bra för dig också! Har dock planer på att ta en omgång till så småningom när jag känner att jag är mogen. Nu ägnar jag mig åt att "öva" på att reagera "rätt" och att inte ta på mig ansvaret för allt och alla runtomkring mig. Inte det lättaste alla dagar men det blir långsamt bättre.

Yohanna, tråkigt att du inte kunde ge blod, jag slutade ge blod när jag fick min RA diagnostiserad så jag trodde inte man skulle ge blod om man hade en kronisk sjukdom, när jag frågade om det sa de att jag nog behövde mitt blod själv.

• vanilla

Madge, skönt med större lägenhet och kanske skönt att få pendla lite oxå även om det blir tiiiiidigt

• Piaf

Björkeli:
    Jag minns den dagen när jag hade haft min sista timme med min tearpeut .

Det kändes stort och lite vilset....

Det kommer gå jättebra!

Bra tänkt av Elvira...
    Ludvig behöver en klok och funderande tjej

ALLA:
    Jag är helt slut!! Måste gå och sova.....Det ska jag göra snart!!

• Piaf

vanilla:
    Oj, denn har vjag ju helt glömt bort Förlåt! Är helt seg, kan inte nu... Men jag ska

• Piaf

Så... nu säger jag godnatt.... ska bara borsta mina tänder så om ca 3 1/2 minuter så ligger jag i sängen och jag sover nog om 5...

Natti natti

• Björkeli

Vanilla: Hej!

Hon har precis fyllt 5år.

Piaf:

Sov så gott!

• Madge

Är sååå trött, men sambon har stängt in sig i sovrummet för telefonmöte . Får hitta på något så jag håller mig igång .
    Har tittat på Grey´s Anatomy. Den var ju bra!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D