• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • calcioaddict

Piaf: Jag tror absolut att ni gör rätt! Jag känner så väl igen det där med att ALLT ska hända på kort tid innan barnen lägger sig. Ni har varandra, det var precis vad vi kände när vi flyttade från Göteborg.

Tinto: Det hände att jag också tjuvåkte. *skäms*

yohanna: var det samma psykolog du har haft tidigare, eller var det en ny? Skönt att det gick bra i alla fall.

• Piaf

calcio:
    Tack
    Menar du det, att det var så ni resonerade/kände? För det är lite det jag lutar mig mot... Att detta får bli ett äventyr för "oss" som vi har för avsikt att ro i hamn

Och det känns så himla rätt!!
    Hela jag vill vill vill...

Jag har gjort mitt inne i stan känner jag

• yohanna
    ca: samma som förr. hon e bäääst.
  • Gisse the one and only

fru b

Någon snö ännu?

Yohanna

Så skönt att det gick bra för dig. Det kommer säkert att bli en jobbig tid, men du kommer säkerligen ut i andra änden som en stark och lycklig kvinna

• yohanna

gisse: precis det tror jag med.

• Tintomara

Nä, nu ska ljugmamman gå och laga mat till sina förstörda barn. Vi ses sen tjejer

• Gisse the one and only

Tinto

Sluta skämmas och gör aldrig om det....(inte när barnen är me i varje fall )

• fru bengtsson

Tintomara: Fy vad jobbigt! Hade tyckt det var nog pinsamt om det hänt mig och jag var själv (vilket det säkert aldrig gjort eftersom jag är för feg och aldrig hade vågat tjuvåka ) men hade det hänt och barnen var med hade jag dött!

Yohanna: Skönt att det gick bra!

Vi har precis ätit lunch jag och barnen, så jag bara smet in hit en snabbis. Nu kommer Manda och bär min snusdosa på en bricka och ropar "Vem vill ha snus?" Vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt...? Bra för att hon vill vara snäll, dåligt för att hon ens behöver se mig snusa!
    Nu har jag lovat Manda att vi ska sätta Ellen i hoppgungan - vi ses!

• fru bengtsson

Gislöv: Det började snöa pyttelite igår, men det övergick snabbt till underkylt regn, s¨det var lite halkigt på vägarna kan man säga.... Jag vill ha snö nu! Mycket snö!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D