• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Anne M

Det blir blått för att jag kopierar namnen, är för lat för att skriva dem själv, calcioaddict .

• calcioaddict

Panda: Så tjusigt så! Tack, visst är den!

• cotton

FIIIN BIL Calcio! Snygg färg också! Gillar havsgröna bilar (även om bilhandlaren säkert dödat mig om han/hon hört mig använda den termen)

Var måste man bo för att få snö då??? Suck...
    Ingen idé att söka jobb söderut... får söka jobb i Kiruna...

• vanilla

Calcio; Jag bor i Järfälla och jobbar i centrala Stockholm, så jo, det är ju ganska långt. Tror det är fyra-fem mil eller så!? Det är alltid några grader varmare inne i stan också, så det påverkar ju, förresten: Snygg bil! Samma vackra gröna färg som vår lilla bil

• vanilla

cotton, det står ju näckrosgrön, så havsgrön var väl inte så långt ifrån?

• calcioaddict

cotton: Vad stod det för färg då? *kollar*....Näckrosgrön!!! Brukar inte de vara vita? Jag gillar också färgen. Jag är så glad för bilen kommer att innebära en enorm förändring för oss och en helt annan livskvalitet!

vanilla: Har ni samma färg? Kul! Det är ju en bit till Järfälla. Tar det lång tid att pendla?

• fru bengtsson

Cotton: Fast alltså, den lilla snö som hann falla försvann ju, och kvar blev bara en helvetisk halka!

• vanilla

Calcio: Näckrosgrön är ju i sig ett rätt konstigt namn på en färg !? Ja, färgen _ser_ i alla fall likadan ut som på vår bil, dvs metallic grön, jättesnyggt, förutom den långa repan på sidan som min man lyckades åstadkomma en gång

En bra dag, dvs inga förseningar på buss eller pendel tar det ca 50 minuter från dörr till dörr. Är väl ok. Rekordet, dvs dålig dag tog det 1 timme och 50 minuter

• fru bengtsson

Calcio: Snygg bil!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D