• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • vanilla

Madge: GAAAAHHH!!!! *muttrar ännu mer*

Nåja, jag har ju valt det själv. Skulle ju kunna flytta till någon mindre ort och ha promenadavstånd till jobbet... Men nej, jag skulle få lappsjuka. Då bor vi ändå så nära stan som vi har råd med och ändå bo i hus.

• calcioaddict

vanilla: Helt rätt resonerat. Det kan vara ganska bra att ha en liten transportsträcka till och från jobbet, så man hinner koppla om. Ibland har jag haft patientärenden som varit jobbiga, och då leder jag cykeln så jag hinner "lägga jobbet ifrån mig".

• Madge

calcio: Nästan, i samma bostadsområde (miljonprogramsområde ). Fast om en månad har jag fått längre till jobbet

• vanilla

Vad gör du på jobbet då, Calcio? *nyfiken* Jag jobbar på IT-avdelningen på en bank.

Jo, det är skönt att ha resväg till jobbet oxå, jag brukar läsa en bok eller tidningen. Ibland är det enda tiden på dagen då jag hinner läsa öht, o när jag träffar någon på vägen blir jag irriterad eftersom jag bara vill sitta i ett hörn och va osällskaplig med min bok *s*

• Madge

Det kommer faktiskt bli jätteskönt att ha en bit till jobbet. Man har den där lilla biten på väg till och från jobbet.

• calcioaddict

Madge: Ja, just ja! Du ska ju flytta! Vad kul!

Vanilla: Jag jobbar som psykolog på en BUP-mottagning. Jag pendlade i början, och då sov jag som en stock, eftersom jag tvingades gå upp vid 5.

• vanilla

Calcio, kl 5, usch och fy! Nej, det borde vara förbjudet att tvingas gå upp så tidigt!

• Madge

Japp. Vi flyttar till ett annat område och större lägenhet. Kommer att få börja busspendla och använda bil ibland. Då kommer det bli tidiga mornar för mig eftersom jag börjar kl. 7 de dagar jag har morgontur

• yohanna

idag skulle jag lämna blod för första gången. det gick inte! trots att de stack med den tjocka nålen i båda armarna va jag för svårstucken o det kom för lite blod. jag ville ju så gärna. dessutom har jag en ovanlig blodgrupp, så de hade verkligen behövt mitt blod..

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D