• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Junija

Godmorgon tjejer!

I min dagbok finns en liten förklaring till varför jag visat mig väldigt lite...

Men nu tänker jag försöka träffa er härinne så ofta jag kan. Min dator hemma har dock lagt ner verksamheten, så det får bli när jag får lite tid över på jobbet som jag kan umgås.

PUSS!!!!!

• Madge

Härligt med snö, eller hur ?

• fru bengtsson

Junija: Välkommen tillbaka! Härligt att se lilla Junias näve i luften igen....

• Piaf

Junija:

>--------------- ------------------

• Madge

Åhh, vad härligt att ha dig här Junija !

• Madge

>----------------------------- ----------------------------

• Junija

Va gulliga ni är!!!

Nu ska jag kila iväg och fika I'll be back. Var så säkra!!

Kram så länge!!!!!!! >----- -----

• Tintomara

Godmorgon!

Junija:

Björkeli: Vi är glada varje liten minut vi får se dig här! Många kramar tillbaka!

Och Piaf har nedräkning! Alla som tror att du har nedräkning till jul kommer ju bara fnysa och tro att du é helt å banan!

Här har vi haft ännu en sömnlös natt. Sarah har helt plötsligt, sedan en vecka, bestämt sig för att det är skit att sova Hon skriker när vi lägger henne, vaknar 12, vaknar 2 och vaknar kl 6 och bara vrålar. Det är jättejobbigt och vi har ingen aning om varför det har vänt så plötsligt. Innan tyckte hon verkligen det var skönt att sova, la sig och somnade direkt själv och sov till kl 8 - 8.30. Vad är detta? Och vad kan man göra?

• fru bengtsson

Men hörni era knövel, nu gick den fina placeringen till en gäst istället för någon av er! Och jag om hade så fint placeringspris på gång....

Nåja, vi kan väl fira Junijas återkomst med ett stort glassparty i stället?! Börjar med att slänga in ett gäng med Magnum Mandel och hoppas att någon hänger på....

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D