• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • cotton

Soleil - fin pres bild!

Jag har redan varit på intervju för jobbet! Och gått vidare två gånger. Så det är inte så många steg kvar. Ringde inte igår, men fick av min chef idag reda på att de ringt för referenser... så det går ju framåt!

• yohanna
    Hej älsklingar! jag har tagit beslutet att lämna FL. detta pågrund av att jag behöver tid att tänka, tid att klura ut saker. det har ju hänt så mycket runt mig det senaste och jag tror jag bara behöver fokusera på mig, vad jag vill ochså.
    det som känns värst är att lämna er, ni har kommit att stå mitt hjärta så nära. ville bara förvarna, någon gång ikväll tar jag bort mitt konto. jag skriver här innan och lämnar en mail, så vi kan höras ändå. jag hoppas fortfarande att jag träffar er alla i mars, i gislövs stuga.
  • fru bengtsson

Yohanna: Meen, nu börjar jag gråta... Förstår dig, men GLÖM INTE att lämna epostadress, MSN, telefon eller dylikt!

Kramar dig hårt, hårt och lääääänge!

>---- ---

• cotton

Men Yohanna - why???

Kan du inte ha kontot kvar iallafall???

Kommer sakna dig om du lämnar.

• yohanna
    jag känner att jag måste ta det lungt, tänka efter och bara julvila. därmed inte sagt att jag aldrig kommer komma tillbaka. men jag vill ta bort mitt konto för att själv kunna göra valet sen.
    jag kommer lämna mail och msn så vi kan höras!
  • Madge

Nääe, yohanna . Jag förstår dig, men blir samtidigt ledsen

>------- --------

• fru bengtsson

Piaf: Manda har varit med mormor och köpt 2 nya dockor idag. Den ena döpte hon till Amanda och den andra döpte hon till Mimmi. När jag berättade att jag också har en kompis som heter Mimmi ville hon att jag skulle tala om det för dig! Sedan skulle vi göra en sån här efteråt...

• yohanna
    Kära glassar!
    detta blir mitt sista inlägg i denna tråd. förvänta er överraskningar när ni minst anar det. jag kommer nog tillbaka om ett tag, men med ett annat nick och annan skepnad, en mer stabil och glad sådan. jag vill passa på och tacka er alla, som fått mig att vika mig dubbel av skratt, att känna hopp när allt kännts tungt och som fått mig att fundera kring olika saker och tänka i nya banor. mest har ni nog lärt mig att vara stark och alltid känna mig värdig. det finns inga bra ord för vad jag känner för er, ni står mig väldigt nära hjärtat vänner.
    men nu ska jag avsluta detta och ni kan maila mig på: [email protected] eller på min msn: [email protected]
    ser fram emot att höra ifrån er och önskar er alla en underbar jul och ett gott nytt år!
  • Lalune2

Men vad tråkigt Yohanna!!!

Vi kommer att sakna dig och hoppas verkligen att du snart kommer tillbaka till oss! Men du är viktigast, så du ska göra det som känns rätt för dig (och inte för oss!) och så hoppas vi att du snart mår bättre och seglar in i tråden igen. Ta hand om dig och glöm inte att du är en kanontjej som förtjänar att MÅ BRA!

• calcioaddict

Gud, så sorgligt att yohanna försvann! Jag hoppas att hon får abstinens och inser att hon behövs här! Men jag förstår samtidigt...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D