• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Cahela

Jag förvarar alltid mina puregon i rumstemperatur när jag väl tagit första sprutan.

Gift med A.
  • Embla82
    Anlo, vad skönt att allt gick bra. Lycka till på et imorgon!

Små räkor, oj, lät lite läskigt faktsikt att sälja först å köpa sen. Men egentligen kanske det är tryggast. Men det gäller att man inte är så kräsen sen då när man ska välja nytt boende. Hoppas det går bra för er! Bra att mäklaren har några objekt på g. Jag ruvar för fjärde gången nu... börjar bli rätt van vid minus :-/

Djurgårdsrutan, jag förvarar aldrig heller puregonet i kylen när jag väl börjat spruta. Hoppas du får köra igång i helgen nu då

Piken, klart du ska flytta dig på listan!

Mickes puma, grattis igen. Verkar blivit fullträff båda gångerna för dig. Är det från samma äggkull eller vad man ska säga som din barn du har? Så det blir liksom en tvilling fast senare skulle man kunna säga... Tycker jag är lite ballt.

• anlo24

Susie:

Varför ska du göra en ny IVF i mars? Är det inte bättre att du använder dina guldägg. Man kan väll inte få fram bättre resultat? {#lang_emotions_smile}

Då slipper du gå igenom den jobbiga beh igen. Klart att du kommer att lyckas på dessa!!!

Tänker på dig.

Stor kram

• anlo24

Sitter nu o räknar ner timmarna till i em då jag kan ringa kliniken o kolla om några ägg överlevt natten.

Tänker pos. Men ändå mycket spänt.

Kram

• Turbomamma

Anlo24: Grattis till ÄP, blev ju jättebra resultat efter höjningen. Skrattade när jag läste din kommentar om "billig fylla" Helt gratis var den ju verkligen, troligen dom dyraste fyllorna man upplevt egentligen

Håller tummarna för supermånga befruktade nu i eftermiddag. Kram

• DjurgårdsRutan

Tack för svaret. Hade ju känts lite pinsamt att fråga om man fick låna hotellets kyl till sin spruta ;)  Ja, jag hoppas att jag kanske börjar spruta nu i helgen.

Lycka till alla ruvare och ni som väntar på besked ang ET/FET, och till er som sprayar/sprutar.

Stort grattis till er som plussat. Hoppas att ni smittar ner oss andra med era
    grav-baciller ;)

Ha en bra dag allihopa.

• Susie

Hej Anlo,

Hoppas du får fina resultat nu! Håller tummarna!

Tyvärr har vi inte de fjuttiga pengarna just nu Känns förjävligt.
    Vi kommer göra vår planerade andra IVF som är betald i slutet av Mars, lyckas inte den så kommer vi gå på våra guldägg för FET har vi just bestämt

• Susie

Turbolina,
    Hej!

Jag VET att det är kört för mej, har ju rejäl mens nu Men alla fall...........hade du det så? Eller bara lättare blödningar och fick ändå plus? Det händer nog inte många, men man hoppas ju och önskar...har TD imorrn...
    Kram!

• anlo24

Susie.

När vi var på kliniken igår så förklarade ssk att man kan byta en IVF omgång mot två FET om man har i frysen. Om man köpte 3-pack som oss dvs.

Vad har ni?

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen