Sunseed skrev 2011-02-21 17:17:01 följande:
Åh, hejsan! Det går nog dessvärre inget vidare. Har haft bruna flytningar sedan RD 5 och idag RD 7 är det även blod med i det bruna. Det verkar som att min ordinarie mens har dragit igång som en klocka på dag 24. Visserligen mindre blod än normalt, men om allt följer det som det brukar så är det i full gång imorgon. Det blir nog vin på festen i helgen i alla fall.
Åhhh vad tråkigt och som du säger så känner man sin kropp. jag har hoppats in i det sista men tyvärr brukar det vara rätt vad jag har känt men jag tycker att det alltid finns lite hopp. Det får bli lite vin i helgen.
Snösport; ja det är en pärs att ruva o vad man hinner tänka mycket.
innana68: ja ibland är det bättre att jobba än att sitta hemma och grubbla. Funderar oxå på hur det kommer att gå för mig här och om det är någon idé att fortsätta. Du har kanon värden och det tror jag absolut inte ändrar sig så snabbt. Jag kommer att be kliniken att göra ett nytt amh prov för att kolla om det är någon idé. Vet inte vad mannen säger. Börja kännas mer och mer att nu är det över och att det får bli hemmaförsök för våran del. Ja ena dagen vill man göra allt o nästa tycker man att man har ganska bra själv när det ändå inte funkar, Börjar blir förkyld och då är det sköntatt rå om sig själv. Måste försöka tänka positivt.
Zinfandel: Jag kör inte för tillfället äl tester men känner lite grann som du att det blir mer och mer känning under äl och mindre sekret.