Snösport skrev 2011-07-12 23:04:39 följande:
Sushikatten: hmm, du berättade ju vad som hände ovan...bra.. jo som sagt jag skulle ju hålla mej borta härifrån just för att ta semester från detta lite och inte fokusera förään det är dax men här sitter jag och surfar hela nätterna för det är för varmt i huset och läser på om det ena och det andra ...så nu vet jag massor
Förstår dej, känner också viss fundering och livet snurrar med massor med frågor man inte tänkt på innan just för man vet det börjar närman sej IVf slutet och hoppas det kan lyckas eller spontant så det är lite annorlunda i hjärta och hjärna för mej med denna gången ..även om jag känner att jag nog inte går ner för räkning vad som än händer...känner mej stark som en klippa men kroppen är lite i gungning som vanligt känns det som...otroligt vad den verkar påverkas av olika saker, mediciner, hormoner , mm
ja livet ter sig olika men ja vad ska man göra. Känner mig vilsen ibland å vet faktiskt inte vad jag ska göra. Ett försök till? bortkastade pengar? jag läste här innan att ivf kliniker är vinst drivande så är de tillräckligt etiskà? Många tankar å det är väl bra det. känner mig o¨xå stark men har ibland mina dows när alla tankarna dyker upp. försöker ta en dag i sänder å hitta på massa roliga saker. Festar en del med gamla kompisar å är lite ute i svängen. skönt för att slippa tänka på allt. Styrke kramar till dig å alla som kämpar här<3