• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hehe Boe, nu blev det ännu roligare Flört

• Zinfandel

Määähhhh säg inte så nu när jag ska få tillbaks frysisar nästa vecka!!! Men å andra sidan är jag inte riktigt 40 än Flört

• Zinfandel
    Maryhe skrev 2011-08-28 13:11:28 följande:
    Zinfandel: Lyllo dig som ännu är under 40!!! Glad

Jag har läst motsatsen i svenska artiklar bla, så jag skulle inte lita på det. Större chans för friskare barn också tydligen vid FET. www.babyvarlden.se/sidor/New-container/Frontp...
    Puhhh ja några futtiga veckor till (typ exakt 1 månad till idag {#emotions_dlg.djavulsk})..... Tack för länken!!
  • Zinfandel

Grattis Skytten, du är duktig du!! Försök nu att inte analysera minst lilla, utan ruva lugnt!! Nu är du gravid rent tekniskt och som vi säger här: PUPO - Pregnant Until Proven Otherwise!!

• Zinfandel

Hej 34:an! Jomen dig kommer jag ihåg! Du är precis lika välkommen som alla andra kring 40 och här har de flesta barn sen innan, vi är bara några få som inte nått dit än Flört Och du har ju massor med erfarenhet och 2 lyckade försök dessutom!! Extra kul att du sällar dig till den berömda CFC-skaran! oj vad otroligt glad jag blir över att Svend kör Japaner på dig trots åldern, jag tror jättemycket på behandlingsformen (låghormon) du har fått och jag har själv varit i kontakt med honom om den behandlingen nästa gång - om - ve och fasa - vårt kommande fet i Sverige misslyckas..... Ja, Puregon är en injektionsvätska, aktiva substansen follitropin och ovulationsstimulerande medel. Gonal är också en follitropin men ett follikelstimulerande hormon. När börjar du med behandlingen?

• Zinfandel

Här har ni en till som gnisslar & tuggar om nätterna....

Härligt Maryhe, vilken höna du är!! Tur att du din äggranson vägen upp hans spermaranson Flört Får man frysa in ägg i Italien? Kunde ju vara en idé om ni behöver SD senare, ju yngre ägg desto bättre.

• Zinfandel

Myran & Skytten: har redan en - den ligger så bra i låddan Skrattande och där ska den få förbli!!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?