IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
mbo: jo, vi är många barnlösa som slåss med just det du refererar till (IgE), jag kan dränka dig i info om du vill...
mbo: jo, vi är många barnlösa som slåss med just det du refererar till (IgE), jag kan dränka dig i info om du vill...
mbo: här är en tråd där vi diskuterar det hela:
www.familjeliv.se/Forum-7-148/m58169429.html
Turild: tack!
Victoria: lugn, lugn, inget att överreagera för men jag tycker det är bra att känna till att det kan vara en möjlig orsak. Inget förhastat nu! Det handlar oftast om tyngre alt. flera immunologiska sjukdomar som är orsaken. Och nej, jag har bara sex med min man
Skytten: strålande resultat! Grattis!
Jessica: oj, har du redan bim! Hur länge sprutade du..?! Klart det kommer gå bra
Kalimero: vet inte om du har tillgång till kompjuter men läser du detta så tänker jag på dig och hoppas att du har det superbra!
Och vår vän i Guatemala - hoppas du växer & frodas.....
Ahhh Just det Jessica, förlåt, ja blandade ihop det. Då är det ju ännnnnu mer spännande!!!
Skytten: ta ett djupt andetag och tryck in den
Titta, där är ju Sötis också Asså Skidåkaren
Skytten: jag googlade lite på det. På bla Fass står det så här:
Behandling med Puregon, liksom graviditeten i sig själv, kan öka risken för trombos. Trombos är bildning av blodproppar i dina blodkärl, oftast i vener i benen eller lungorna.
Observera att det är ovanligt! Men om du är orolig tycker jag du ska kolla med sjukvårdsupplysningen, de kanske råder dig att ta acetylsalicylsyra.
Det är bättre att kolla en gång för mycket än för lite!
Skytten: Förresten, kolla med tjejerna här tex
www.familjeliv.se/Forum-7-125/m59305799.html
Hihi Japp, fullt normalt
Hej Thule! Vad jag jag blir glad att se dig igen! Hur ser er plan ut nu..?
Vad kul att se alla foton som poppar upp
Hje Dallas, kul att se dig också igen!
Skytten: skönt att du fick så bra besked om vaderna! 3 dgr före ÄP, dels för kvalitén som du säger men det är också för att det inte ska finnas spermier därinne som kan befrukta om nåt ägg lossnar tidigare. Har ni inte så långt till kliniken (mindre än 1 tim) så kan han göra det hemma om han föredrar det, det gör min man.