• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Mia69 skrev 2011-05-21 13:53:32 följande:
    Ja tack, det verkar lovande.  Skönt med en koll nu under helgen. Jag hoppas på drygt 10 ägg den här gången. ÄP mitten av nästa vecka. Vi skall bestämma vilken typ av ägglossningsspruta på måndag (Ovitrelle eller specialspruta med totalfrys).
    OK! Visste inte att det fanns en specialspruta med totalfrys! Innebär det att du måste frysa alla embryon igen och göra FET senare?
  • Inanna Li

Mia - Hoppas verkligen att du inte blir ÖS den här gången! Du kommer ju från IVF 1 och IVF 2 förmodligen i slutändan ha en hel skolklass med potentiella syskon i frysen! Varmt lycka till med nästa VUL på måndag!

• Inanna Li

Snösport - Vad härligt att det kunde ske ett mirakel för någon här i tråden! Och du som har kämpat länge är verkligen värd detta! Stort grattis och kram Solig! Satte nästan Kaffe i halsen när jag läste denna nyhet! Så underbart!

• Inanna Li

Snösport - Det var nog meningen att du skulle besöka mirakeldoktorn i Sundsvall! Du borde nog kontakta henne så hon åter får positiv feedback Hjärta! Bakterier kan nog ställa till det!

• Inanna Li

Snösport - Jag är fortfarande alldeles till mig! Vad härligt att du har lyckats bli gravid och du är exakt lika "ung" som jag! Nu känner jag jättestort hopp igen!

• Inanna Li
    Snösport skrev 2011-05-22 16:58:52 följande:
    Innan: jo jag ska ringa dem när jag har testat igen...vill gärna se det igen liksom. Tror det var en samling av allt men även bakterierna. Mirakel finns!!

ska du kolla VUL imorgon igen? ÄP onsdag?
    Inget mer VUL! ÄP på onsdag! Så glad för din skull Hjärta!
  • Inanna Li

Fruttan - Nej, vad tråkigt! Känner också igen den känslan av "normalläge". Kram till dig {#emotions_dlg.flower}! Hoppas samtalet går bra på kliniken på torsdag och att ni snart kan ta nya tag Tack för tumhållning!

• Inanna Li

Jag har ju också bara plussat med FET och jag tror att man har minst lika stor chans med ET som FET!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?