IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vill hoppa in och önska trevlig helg! Själv har jag börjat få vårkänslor den här veckan. Kanske för att jag har slutat med tights under jeansen. Det är ju plusgrader för första gången sedan i november! Och sol!
I samråd med min akupunktör kommer jag att vänta med FET till i maj. Vi kör hemmaförsök tills dess. För att göra en lång historia kort så har jag en skada i ryggen (syns inte men känns) och har blivit iproppad mediciner i många år. I december valde jag att abrupt sluta med både det och nikotin och i januari körde vi IVF med dess hormoner = min kropp har tagit lite stryk + en viktuppgång på 9 kilo (6 kvar nu). Det blev kanske lite väl chockartat att göra allt på en gång, men sån är jag. Allt eller inget. Så, nu tänkte vi jobba med att stärka mig rent generellt under någon månad eller två. Men SEN - kör vi igen. Och akupunkturen har gjort underverk med min kroniska ryggskada dessutom, så är det något jag tror på kan fungera för mig så är det just TCM.
Eftersom jag fortfarande anser att jag är inne i IVF-svängen så fortsätter jag tassa runt här bland er härliga tjejer.
Stor kram till er kämpare!!