IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Men vi hoppas åt dig Tuvalina!!! Heja Dig!
Men vi hoppas åt dig Tuvalina!!! Heja Dig!
Fina Fjällis! Jag vet ju inte säkert men tror CFC har öppet även över påskhelgen. De har ju liksom aldrig stängt annars men dubbelkolla för säkerhetsskull. Kramar till dig!
Fina Zin - hur har det gått??? Tänker så på dig! Kramar
Anne - tänker på dig och din pappa. Styrkekramar från mig till dig
Finafina - skit oxå. Det skulle INTe bli minus ju. Kramar till dig också!!!
Tjorven - lyssna på Mamma Gås. Hon är klok hon och tänk på att värdet varierar och behöver inte betyda något.
Lillstoran - det är inga som helst problem att flyga med dessa mediciner o sprutor. Det har jag gjort otaliga gånger.
Dock två saker ska man tänka på
1. Ha alla mediciner och sprutor i handbagaget så att du är säker på att de inte kommer bort.
2. Se till att ha receptklisterlappen kvar på alla förpackningar alternativt recepten på alla mediciner med dig.
Du har rätt att ta med dig receptförskrivna mediciner på flyget och du får ha sprutor i handbagaget om de är förskrivna till dig. Du kan också be den läkare som skrivit ut medicinerna åt dig om ett intyg du tar med dig på flyget.
Usch Anne vad tungt och sorgligt med din pappa. Kram
Fjällis vet inte vad jag ska säga mer än att jag förstår att det är jättetungt. Anar också att du inte är helt redo att ge upp än. Ge det lite tid och fundera så finns vi här och peppar vad än du bestämmer dig för. Bamsekram