IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Det lär väl vara kört för mig även på CFC. Har läst nu på deras sida och de har visst BMI-gräns på 30 och jag ligger ju tyvärr lite över det. Det var då självaste
Det lär väl vara kört för mig även på CFC. Har läst nu på deras sida och de har visst BMI-gräns på 30 och jag ligger ju tyvärr lite över det. Det var då självaste
Grattis på födelsedagarna Mamma Gås och Inanna!!!
Och såklart..... Lycka till!
Zinfandel: nej vad tråkigt! Men lite grattis till födelsedagen
Maryhe: Nej, nej, nej!!!!! Kramar om dig hårt!!
Enya: grattis på födelsedagen
Och lite glada hejarop till alla er andra.
Är lite lätt nere för allt elände överallt och för att jag aldrig får ordning på min kropp och blödandet. Har sedan januari blödit varannan vecka och har varit på kvinnokliniken så ofta att jag nu näst intill har klippkort. Men nej då allt ser sååå bra ut och det är inte ovanligt att ha mellanblödningar. VUL visar att allt är bra, så prover vägrar de att göra då allt är bra. Lyckades iaf tvinga till mig några prover då jag nästan hotade med att jag skulle stanna tills de gjort proverna. Men vad f***n, inte kan det vara som det ska att blöda varannan vecka? vet knappt vad som är mens eller mellanblödning. Och nu är det dags igen. Blir snart galen på detta!!!!!! Att man ska behöva bli värsta bitchen innan de ens lyssnar på en och de funderingar, tankar och frågor man har. Min största oro nu är att jag kommit in i klimakteriet, men vad svarar de då...... Åh, nej de har jag inte. Det är jag för ung för. Prover för att se om jag har rätt? Neeeej, det behövs inte. Vi ser att allt är bra.
Aaarrrgghhhhhh, någon giv mig styrka!!!!!
Zinfandel: tack för namnet till en braig läkare! Ska absolut kontakta henne.
Mamma gås: vad skönt att slippa hotmonerna, ruva på och underbart med en förstående och empatisk läkare.
AnnaLin: grattis!!!!
Oceanny: grattis!!!!
Programmet var sådär. Lite segt och inte så mycket bra fakta. Mycket onödigt med köksbordsduskissionen, som även ni andra skrivit, den gav inget!!!
Kom aldrig fram till gynmottagningen så jag ringer imorgon igen.