IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
hcg i tisdags hade sjunkit till 140 och idag bara 47 kvar.
Kramar om
Hej alla
Tittar in efter att ha varit borta läääääänge. Har ju missat allt spännande som har hänt här. Måste försöka läsa ifatt lite
Har det lite tufft nu. Inte nog med att jag blivit nekad IVF för att jag är för tjock och för gammal. Vikten står stadigt stilla trots 4 veckor på Cambridgekuren. Sen fick jag diskbråck och har haft blödningar varannan vecka under 3 månader. Orkar inte med allt negativt. Varit hos 4 olika gynekologer som tycker att allt ser såååå fint ut, men varför blöder man då hela tiden? Mellanblödningar hävdar de. Håller även på att bråka med min doktor för att få prova levaxin för att se om det ev kan hjälpa till med vikten och för att lättare bli gravid. Motgångarna blockerar min framfart känns det som och då jag försöker smita förbi på sidorna rasar jag ned i ravinerna som finns där. Säger som min dotter på 2,5 säger just nu hela dagarna om allt..... BLÄ
Men nu känns allt lite ljusare och jag orkar att vara lite positiv mellan varven.
Tack för infon Snösport och tack Inanna för värmande ord.
Zinfandel och Lenafena: neeejjj, usch vad synd och tråkigt. Känner med er
Har ju missat massa intressant här på tråden och undrar nu lite nyfiket vad ni menar med " Snösport-spåret" och undrar även lite nyfiket vad ni Fjällsippa och Snösport gör i Sundsvall..... MEN ni behöver absolut inte svara om ni inte vill!
Snösport: Usch vad tråkigt att höra Kramar om