• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

The sun will always shine on you Solig

• Zinfandel

Oceanney, du får gå i trappor ;) först alla dessa husmorsknep för att bli gravid sen en drös för att föda.... Har tyvärr inte varit med sen du plussade men det är otroligt häftigt att det bli bebisar här i tråden! Det sporrar oss andra Skrattande

• Zinfandel
    Sunseed skrev 2011-02-17 07:56:44 följande:
    Tack tack tack!

Är det någon annan som haft så efter ET? Är det liksom någon reaktion på allt? 
    Eller för att det är snorkallt och full vinter..?! :) Skämt åsido. Kroppen sänker ofta immunförsvaret när den blir gravid för att ta emot det nya i kroppen och man reagerar då ofta med att bli förkyld, ett bra tecken alltså! Kom ihåg att inte ta Ipren osv och var uppmärksam på om du har feber.
  • Zinfandel
    Sunseed skrev 2011-02-17 14:48:09 följande:
    Jag vet att jag kanske får äta upp det här om 1.5 vecka då jag kanske sitter och gråter... men det känns som att jag är gravid.. Jag kan inte ta på det, det är bara en känsla. Sedan kan det ju försvinna ändå... men det känns så, just nu.
    Det är den bästa känslan och slår allt var proggisbiverkningar heter Skrattande Lita på den!!!
  • Zinfandel
    Sunseed skrev 2011-02-17 16:48:13 följande:
    Ja, om inte annat får man väl kackla och picka lite förnöjt i ett par dagar i alla fall...
    Gör du rätt i Solig
  • Zinfandel

Fjällsippan: ju oftare man kolar sitt TSH, desto bättre. Först då kan man ju se om det förändras. Tack för att DU finns Hjärta

• Zinfandel

Då är vi nästan i fas Innana! Jag börjar troligtvis spruta några dagar före men skönt att veta att vi är några samtidigt Skrattande nu är det våååår tur!!

• Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-02-21 17:53:16 följande:
    Tack för mera kramar alla fina trådvänner Solig! Jag har ringt kliniken idag och har fått en tid med min läkare onsdagen den 2 januari. Då ska vi planera för nästa ICSI. 
    Hoppas inte du behöver vänta till 2012 Flört (f´låt jag märker ord ;))

Jag frågar här också: märker ni andra av ökade ÄL?! Mina blir kraftigare för varje månad och varar längre och längre, 3-5 dagar är inte ovanligt. Det stramar och drar och känns tungt. Inte särskilt mycket sekret men fullt utslag på stickan i 3 dagar. Nån mer..?! 
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?