• Boe

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Välkommen Vi4! Vilken oerhört tuff resa ni haft! Håller verkligen tummar för att Ni kommer att lyckas igen. Tror de att äggledarna ändrats mycket de sista åren eller att Ni inte upptäckt det tidigare?

• Boe

Spännande Mamma Gås. Måtte det fästa nu!!! Jag håller tummar & tår! Kalimero- låter ju lovande nu! Hoppas hoppas...Grattis Jessica- 39 is da shit;) Tänker på Er alla kämpare!

• Boe

Förstår verkligen din besvikelse Mammagås! Hoppas de tar sig till imorgon. Om inte så slipper du ju iallafall ruva & hoppas i onödan. Kanske låter hemskt men så hade nog jag försökt att tänka iallafall! Har Ni fler i frysen eller var det de sista? Förr eller senare kommer Ni att lyckas!!! Stor Kram till dig!

• Boe

Mammagås jag beklagar verkligen! Hoppas ni får vila upp er och sedan ta nya tag! stor kram. Fjällis- stort lycka till med ditt FET. Hoppas nya planläggningen funkar perfekt! Beundrar verkligen Er ihärdighet!!

• Boe

Ps hänger inte riktigt med i alla medicinska svängar här i tråden. Vad händer med njurarna? Som jag nämt tidigare här har jag fått katastrof levervärden av mina IVFer. Hittade absolut inget om detta på nätet och inget av de läkare jag träffat på SH eller cvl har nämnt detta som biverkning av stark stimulering. Kan ju vara bra för Er andra att känna till om Ni skulle få reda på dåliga levervärden. Nu kommer mvc hålla extra koll på dessa men man måste själv säga till om detta.

• Boe

Haha fjällis tjuvttest dag 2 låter ju som mina takter ;) stort lycka till nu om det blir sista ruvningen. Hoppas sonen kan få ett litet syskon. Om det inte blir så ska du vara otroligt nöjd med ert enorma kämpande. Jag är sååå imponerad! Hönan håller tummarna för dig denna gång! Kämpa på genom sprayperioden!!! Kram på er alla!

• Boe

Höna- åh vilken otur! Spraya som är så tufft också så man vill ju ha det över snarast möjligt! hoppas att det löser sig! stor kram till dig! ego- har idag beställt ett extra Ul imorgon. Orkar inte att vänta till 14 nov. Hoppas det ser bra ut.sedan blodprov till kuben.

• Boe

Slemmis lycka till m spraystart! Jessica - styrke kramar till dig! ego - nyutkommen från ul som gick bra. Så skönt. 1/2200 på nupp men nu ska blodprov till. Kan bli 1/2 ändå men ska vara super glad fram till nästa vecka då det svaret kommer.Allt över 1/13 känns toppen. hoppas det blir bra! Nytt för mig var att vid fet gäller den åldern så helt plötsligt vart jag ett år yngre. Tjoho! kram alla

• Boe

Grattis enya! vilket toppen resultat! nu är ju största risken över också. Njut nu fullt ut och& unna dig lite baby shopping! jag är i vecka nu11 nu! stor kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?