IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Testa lite Japan Zin!
Funderar mycket på vad 12 st ivf med höga doser gjort med min kropp... förutom viktökning och tärande på psyke och relation.
Testa lite Japan Zin!
Funderar mycket på vad 12 st ivf med höga doser gjort med min kropp... förutom viktökning och tärande på psyke och relation.
Hehe Zinfandel, sexig är ingen egenskap jag önskar av gyn direkt. Jag gjorde koll att alla passager var fria med kontrastvätska vid utredningen 2006, då gjorde det djävuskt ont. Nu vet jag inte om det var en annan sak, hon använde koksalt men det kändes knappt alls denna gång. Tog 2 st Panodil en timme innan jag hade tid.
Nu har jag börjat småblöda, inga floder, men lite ljusrött på toapapperet. Alltid så svårt att veta vad som är cd 1 om man inte vaknar upp med fullt flöde. Ska börja med Pergo på cd 3. Nu börjar jag bli nervös, måste hitta donator och kolla upp hur man tar sig dit osv.
Vänta med att testa och ta dig en cider Brallis.
Intressant diskussion om vad man ska peta i sig. Själv borde jag gå ner 10 kilo ivarjefall men satsar ändå på rena produkter som smör, ost, bra råvaror och inga lightprodukter.
Nu måste jag få råd, jag har inte hunnit klart med kuren. Håller på med Lactal och Ovesterin men kom nu på att det kanske inte är så bra nu när äggen ska växa till och slemhinnan likaså? Tror jag kan räkna idag som cd 1 trots sparsam blödning. Det är väldans ljusrött blod denna gång. Undrar om kuren kan ha något med det att göra. Känner att jag måste vara i form och blir lite nervös. Tyvärr är det inte så bra med mig och sambon just nu men jag känner inte riktigt att jag kan vänta och vänta heller... Vem har sagt att livet ska vara lätt?
Fjällis - Lactalen kan man enligt bipacksedeln ta under mens. (känns väldigt fräscht) Men den påverkar alltså simmarna? Undrar som sagt hur länge den effekten sitter i då? Ovesterinet kan enligt FASS ge förtjockad slemhinna så det kanske är lite bra. Hoppas nu hon svarar. För jag undrar hur det samverkar med Pergotime.
Ja det är klart en sorg hos sambon också. Olika sätt man tacklar det. Vi har separerat förr och det är andra problem som figurer också tyvärr.
Jobbigt med ev UVI Snösport. Drick mycket tranbärsjuice!