Skytten skrev 2011-07-11 13:50:23 följande:
Och jag har en väninna som var i samma snurr som vi när hon var runt 40 och hon säger att de lider än idag av sviterna av "måste"-sex. Förresten när de väl gett upp hoppet, efter tre missfall, så gick åren och vid 47 års ålder blev hon gravid! Bara så där!
Wow!
Lumix skrev 2011-07-11 19:26:17 följande:
Jag bor i USA på östkusten och går på en klinik som heter Shady Grove. De har flera ställen runt DC området.
Jag provade vagitorier osv först men det var tydligen inte min grej. Dottern kom till för 1,5 år sedan efter sprutor im också. Behöver man tillägga att gubben här hemma har blivit en fena på att im sprutor?
Grattis Lumix!
Vad var det för typ av östrogensprutor du fick?
turlid70 skrev 2011-07-12 09:03:30 följande:
Kalimero, stort grattis! Spännande med något nytt som du säger. Hoppas massor att de nya simmarna hittar till målet och du lyckas den här gången. Tar du progresteron förresten? Glöm inte äta anannas from imorgon även kärnstången, den innehåller enzymer som hjälper till embryot att fästa. Jag gjorde det i 5 dagar efter ET efter typs från Enya, vet inte om det är det som hjälpte med det fäste ju. Lycka till!
Tack! Ja tack ALLA ni härliga!
Jag tänkte ta Progesteron men fick rådet av den gyn jag träffat på Mama Mia som delvis jobbar i Danmark att vänta några dagar så att simmare och ägg fick träffas ostört. Däremot har jag Pregnyl över som jag blev ordinerad efter förra ET så jag tog en igår. Funderar på om jag ska ta Fragmin eller Trombyl också. Har även Prednisolon kvar.
Hoppas ni får finfina siffror nu nästa vecka turlid!