• kattenizze

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Turlid: jag läste nu att du skulle prata med kliniken först innan du ändrade din medicinering, jag rusade iväg lite. Sorry.

• kattenizze

Enya: Nu håller vi alla tummarna för dina små därinne! Hur kommer det sig egentligen att de sätter tillbax 3 i Danmark?

• kattenizze

Inanna: Jag tror också på längre spruttid. Jag fick spruta några dagar extra nu sist, och ja resultatet blev ju rätt okej. Det har jag aldrig gjort innan.

• kattenizze

Inanna: Då hoppas vi på ett helt gäng som långtidsodlas!

• kattenizze

Hörru Turlid, är det inte dags att dra fram listan och byta kategori? Cool
    Jag undrar fortfarande över Chichisita, hoppas hon bara har något datorstrul och att hon ff är gravid!

• kattenizze

Turlid: Får jag vara så fräck och föreslå att du inte minskar på proggisarna? Jag tar ju ff dem, och jag tror stenhårt på att de hjälpt mig. Sen kan jag tycka att du kan be dom göra ett VUL (tar ju bara några minuter) för att kolla ÖS. Jag har alltid fått komma in och göra ett snabbt VUL bara för att kolla ev vätska i buken. Kan bara trösta dig med att det går över, men tar sin tid. Tog flera veckor innan den värsta spändheten släppte.

• kattenizze

Mia: Jag tycker du gör helt rätt, ÖS är ju inget att leka med heller. Men har du inte massor med embryon i frysen redan? Eller frystes bara äggen ned?

• kattenizze

Men Snösport, det är ju fantastiskt, jag höll på att sätta kaffet i vrångstrupen (I wish, bara örtté som gäller här). Grattis!!
    Chichisita: min olyckssyster eftersom vi plussade nästan samtidigt, ja jag känner verkligen med dig, med första barnet så tänkte jag hela tiden att det var kört. De tankarna släppte inte förrän efter han kom ut frisk och sund. Det är liksom inget man kan göra, nog bara acceptera att det är så. Mitt illamående har blivit bättre, jag äter lergigan comp också och det hjälper. Men det är inte helt borta, och jag är trött och yr också. Jag har redan mage, ser ut som jag är i 4-5 månaden...däremot har jag blodiga spottings (ursäkta detaljerna) men jag antar att det är normalt. Jag har ju sett hjärtana picka på. Men samma sak egentligen, spelar ju ingen roll om jag gör flera VUL, naturen har sin gång i alla fall. Jag har inte ont iaf. Blir det MF så blir det. Som min läkare sa, vi förebygger med proggisarna som jag fortfarande tar och det är allt vi kan göra. Och hoppas på att det går vägen. Lycka till nu.

• kattenizze

Mia: Jag garvade högt när jag läste vad du skrev...du kanske ska söka för personlighetsstörning:samlarmani på psyk....!

• kattenizze

Ja rullatorbarnvagnklubben slår till igen!! Vore så kul om alla plussade nu!!!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?