Underbara alla på tråden får ursäkta min klumpighet och att jag är superEGO nu.... har varit bortrest 1 vecka och inte hunnit läsa ifatt, men måste bara få bolla med er om att jag nu ringt CFC och är lite lätt chockad
Fick teletid sent igår på CFC. Förstod inte ett dugg av danskan så jag missade vem jag pratade med innan vi gick över till engelska. Berättade om min situation och hade förväntat mig att kliniken ville träffa oss, men vad säger läkaren.... hitta en gynekolog där du bor och få den att skriva ut medicin så kan du börja spruta på dag 2 på nästa mens. Men försökte jag, det är ju om typ 1 vecka. Ja det blir bra fick jag till svar. De vill inte ens träffas innan??? Läkaren frågade inget alls om min, tidigare IVFhistorik, mediciner, sjukdomar etc? Är alldeles förvirrad.
Fick ett mail idag med att jag ska spruta 300 Gonal F och UL på sprutdag 6. Visste att de har löpande band princip, men hade inte förväntat mig detta. Är fortfarande chockad tror jag. De enda de ville ha var blodprov för HIV och Hepatit, mindre än 1 år gamla.
Söta ni är så förvirrad nu att jag inte vet ut eller in. Ska jag bara lyda och köra eller försöka komma dit och träffa dem? Är Gonal bra? Är 300 en normal dos? HJÄLP........