IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Mia69 skrev 2011-10-06 13:17:00 följande:
Jag har lite molvärk men verkligen bara en liten dov känsla. När jag var gravid i juni förra året (och fick missfall sent) minns jag att jag hade mer ordentlig och starkare molvärk som kom någon timma om dagen. Molvärken jag har nu kan ju faktiskt vara progesteronbiverkning. Mina bröst är inte speciellt ömma och inte större, lite öm på bröstvårtorna men inte mer än precis före mens. ÄR UPPSVULLEN runt magen, jeansen stramar, svårt att knäppa knappen. Jag fick gå upp och kissa på natten för 3 nätter sedan. Sista 2 nätterna har jag vaknat och verkligen försökt känna om jag är kissnödig men har inte varit det trots att jag verkligen känt efter (känns inte alls överanalyserande, eller...)Skall du inte ta progesteron på kvällen i alla fall tills du har testat!
Det låter ju verkligen bra hittills, Inanna! Hoppas nu du får ett plus!!! Åhh, vad jag önskar dig det!
Fick bara utskrivet 42 st Lutinus-tabletter. De är bara på 100 mg så jag valde att ta 3 om dan och då räcker de inte mer än 2 veckor! Hittade en gammal Progesteron förpackning med 10 st 200 mg i medicinskåpet och tog en sån igår kväll! Jag kan ju ta en innan jag lägger mig tills de är slut.
Tack för pepp och stöd! Lite hopp har jag kvar än ! Är så glad att du fick plus också !