• Boe

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Skytten- jag brukar få mycket kraftigare mens efter ivf tyvärr. Men bara första efter behandl. Sedan normal igen. Zin - när får du svvar?K

• Boe

Hej tjejer! Underverket- jag har kört långa metoden 3 gånger & nu senast ett FET i ostim cykel. har fått + på IVF 2 & nu FET. Ego- OMG vad dålig jag är i magen. Bubblig & lös. Är det proggisarna?? Trodde man blir hård av dessa? Känner mig nästan magsjuk med knip. Hoppas detta inte påverkar mitt plus. Fått tid för VUL 13 okt. Känns som en evighet dit.... Zin - undrar fortfarande när du tänker testa ;) håller verkl tummarna för Er. Kram alla

• Boe

Wow Inanna, kul med FET & på födelsedagen & allt. Lycka till!

• Boe

Hej Maryhe, du får gärna flytta fram mig till gravid på listan känner mig dock mer som en "plussare" innan man sätt hjärtslag :) Åhhh vad länge man måste vänta till VUL. Innana- yes jag har 2 dagars men som han bli 5 celligt. Grattis till alla födelsedagsBARN. Ungdomar hela bunten!! Mammagås - håller på dig & hoppas vi kan följas åt!!!

• Boe

Inanna Grattis till ruvning & f-dag!!! Härligt att a lite kvar i frysen oxå. Nu hejar jag på dina små. Zin- är det inte dax att testa? kram alla

• Boe

Sorry Zin, jag är inne & läser flera gånger om dagen men verkar ändå ha missat en del! Jag är verkligen ledsen om jag inte verkar lyhörd men det är svårt att hänga med 200% när det är så många i tråden. Dock känner man ju starkt för alla som kämpar likt en själv. Tråkigt m minus. !!! Så orättvist!

• Boe

Mamma Gås - heja heja! visst är det härligt med ostim FET. Är ju inte jämförnart med långa metoden.

• Boe

Maryhe- åhhhh så tufft. Lider med dig! Gråt ut & samla sedan kraft för nästa försök. Zin- grattis i förskott snart måste det ju bara vara erur. Enya- hur mår du? Går du & småkikar på babygrejer etc?;) Själv tycker jag att det är ganska psykiskt jobbigt att gå & hoppas när man vet att det lätt kan gå åt skogen så här tidigt. Har typ googlat ihjäl mig på missfallsrisker etc. Så onödigt då man ändå inte kan påverka något. Är fortfarande helt symptomfri. Känner absolut inget. Tutarna små som vanligt och jag har tom gått ner ett kg. Lite tröttare än vanligt! Önskar verkligen att man kunde njuta mer men det törs jag ej. Men visst smygsurfar jag mella MA sidorna på tvlite babyfiltar etc:) Stor kramLite

• Boe

Lite på slutet skulle så klart inte vara där. Något knasar helt klart med min samsung galaxy! sorry!!!!

• Boe

Nämen fyller Enya år idag! GRATTIS! Jösses vad alla fyller år här i krokarna! Jag har VUL 14 okt (jo 2011) men det känns som 2012 ;)

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?