IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Lite åkte fel. Stort grattis till alla plussare!!! Kraaaam
Lite åkte fel. Stort grattis till alla plussare!!! Kraaaam
Inanna- önskar dig lycka till. Men du verkar ju kunna det här med att plussa;) Nu ska du gå hela vägen!!! Kram
Syskon - lider med dig! Det är så tungt att behöva pendla mellan hopp & förtvivlan hela tiden! Hoppas att det löser sig på bästa sätt!
Mammagås - vad märkligt med försvinnande plus??? Har du testat med CB eller billiga stickor? Hoppas att du fortfarande är gravid och om inte att allt går fort så du kan försöka igen! Har du fler kvar i frysen?
PP- tänker på dig!!!
Ego ska nog hem och fredagstesta mig själv en sväng. Mår lite bättre men är så less på att känna mig yxbakis utan att ens fått druckit en tår. Hoppas att det går över! Underbart med helg så att man kan få vila upp sig lite. Snart är det onsdag & jag får gå på VUL. Tyvärr har jag mardrömmar om döda barn etc speciellt efter Achbergs program.
Stor Helg kram till Er alla
(passar på att lägga till lite symbolen när jag för en gång skull sitter vid dator)
(några extra oxå ;)
Åhhhh jag mår så illa!!! Står snart inte ut! Hoppas på fint VUL på onsdag morgon, så man får lite lön för mödan:)
Mia & Oceanny- beklagar era minus. Känns alltid hopplöst och bortkastat när de kommer meen det är bara komma igen. Hönan- känner verkligen igen det där med alla andras graviditeter som planerats och lyckas direkt enligt plan. Inte nog med att det är jobbigt utan man mår lite extra illa över sin missunnsamhet också. Stor Kram till Er alla
Tack för tummar :)
Tillbaka på jobbet efter lyckat VUL. Ett levande embryo som satt på rätt ställe. Super skönt. Lämnat massor av blodprover bla för mina levervärden som blivit mycket förhöjda av Ivf. Minns inte om jag tagit upp den cirkusen här?? Är mycket glad så klart men mår fortfarande suuuper illa. Förstår att ni tycker att den är otacksamt att klaga men igår fick jag sådan svack så jag fick lägga mig på toagolvet på jobbet en lång stund. Tänk Er värsta magsjukan ever. Nu i tre veckor. Hoopas det går över snart!!
34an- vilken otur! Hoppas ni får till ett "fullt" sista försök när ni samlat kraft. Låter lite galet där i Köpenhamn med snabba ryck. Jessica - lycka till på måndag! Hoppas på fin skörd!!! Jag håller tummarna! Ego- kollade på tv3play precis, drömmen om ett barn del 2. Guud vilken gråtfest! De som adopterade verkar ju vara helt underbara! IVFarna i skåne beskrev ju känslorna man har väldigt bra! Underbart program tyycker jag. Mkt bra att detta äntligen tas upp. Jag mår lite bättre nu men äter bara rostade ostmackor i mängder. Somnar vid 20-tiden om kvällarna så man är ju inte roligast i stan precis. Kram på er alla
Hej Enya, skönt att du mår bättre! Jag var på vul i onsdags v 7+4då. Nästa ul blir kuben 14 nov. Du skulle väl ha ett extra vul innan kub? Angående koffein så dricker jag ca 5 koppar the om dagen. Alltid! i vanliga fall ca en cola burk om dagen men under behandling & grav ca 3 burkar i veckan. På cvl sade dem att koffeinet inte påverkar alls. På sophia hemmet sa de max 3 koppar kaffe om dagen. Personligen tror jag inte att kost spelar jätte stor roll om man är i fys & psyk balans i övrigt. Har vänner som druckit mängder av alkohol & kaffe och blivit gravida gång på gång så jag tror mest att det är annat som spelar roll. Är dock ödmjuk för att andra är av annan åsikt!
Grattis Jessica till toppen resultat! Enya- vilken lycka för Er! Det är väl du & fjällis som lyckats på nr 10? Måste kännas magiskt! Jag förstår verkligen att Ni hoppar Kub. Vart ett stort trauma för oss & så onödigt. Tror tyvärr i vår ålder & med Ivf bakgrung är det nästan dömt att misslyckas med detta. Minns att kattenizze fick kalas resultat men tror det är mer undantag än regel. Jag vill gärna hoppa över nu men sambon vill absolut göra så det blir kub 14 nov. Enya njut nu över er underbara dag som du kommer minnas för livet. Kram