IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Enya jag håller tummar & t.år för dig på fredag! Är det någon i denna tråden som är med på tv ikväll? Vilken kanal?
Enya jag håller tummar & t.år för dig på fredag! Är det någon i denna tråden som är med på tv ikväll? Vilken kanal?
Stort grattis AnnaLinn
Grattis Zin på din dag!!! kram
Mia- Grattis. Vilket resultat blasto & inget till spillo låter ju toppen! Turlid- vad skönt att du kunde väcka lillen. Jobbigt attkänna sig osäkee
Enya- jag känner att jag har lågt blodtryck & känner mig ofta svimfärdig. Fått lite risig hy också. Något illamående också. Trött som tusan.själv då? skönt att höra att du spyr;) ska ju vara ett gott tecken:) . Är fortfarande så glad för din skull. Unnar verkligen alla som vill minst ett barn. Tyckte liksom fler av Er att veckans TV program var lite platt men är man i IVF svängen vill man ju inte missa program som dessa. Ser fram emot underbara Renee Nybergs program 6 okt.kram
Grattis enya för lyckat VUL idag. Är du glad för att det bara var en? mamman- neeeej vad tråkigt att höra. Kram till dig
Inanna- hur mår du? Ego- har avbeställt vul på cvl och kör det i Stockholm istället. Känns lite onödigt att åka upp och vara borta från jobbet för vul. Fick en tidigare tid 12 okt. Sååå jobbigt att vänta. Mår illa & fryser, trött & labil. Väldigt dålig hy. Känns som om alla ser:) Glor på toapappret varje gång men inget alls so far. Vill veta NU! Hoppas att ni alla får en skön helg & njut av vädret!
Åhhh mammagås! Grattis! ostim FET på cvl is da shit!!! Klart det är plus! kraaam
Annalinn hoppas det går bra idag & att du slutar blöda!!! Inanna - duktigt att du inte tjyvtestar men det bådar ju gott so far. Håller tummar & tår! Mammagås - varför vänta med test till i morgon? testa idag igen;) nyfiken! Kram alla
Gulliga Enya- jag mår ILLA!! Mest på kvällen & min dotter är sjuk så kombon illamåenda, pressande arbete, snitt 4 timmars sömn per natt & pipig bebis sliter. Ömmar i bröstvårtorna & hela tutsen:) Börjar bli nervös för VUL på onsdag. Hoppas så! Vilken skillnad på graviditeter. Sist mådde jag toppen & kände inget alls. Hoppas således att KUBen blir bättre denna gång!! Hur mår DU? Vad är nästa steg för Er? Har du skrivit in dig på mvc? Ikväll sitter man klistrad vid tv3. Man blir lättÖnskar att man hade mer kurage att vara öppen om detta. Mig hjälper det oerhört att höra andras storys. besatt av IVFandet:)