IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Kalimero - Roligt att vi ligger helt lika i tid nu när vi blivit ruvarkompisar!
Kalimero - Roligt att vi ligger helt lika i tid nu när vi blivit ruvarkompisar!
Tack för alla tummar och stödjande ord ! Det blev bättre än vad vi trodde till slut! Nu blir det en spännande (läs gastkramande ) fortsättning!
Inanna och Kalimero även jag har kikat in hela dagen för att se hur det går för er! Jag blir så glad att läsa att ni nu ruvar på flera små guldklimpar var!!!
Slemmis, skönt att det gick bra idag.Tänk vad det närmar sig för dig/er nu. Jag försöker också förstå när det kan tänkas bli dags att åka till Göteborg för vår del. Jag ska börja spruta ons den 23/11 och ska göra första ul tors den 1 dec, sprutdag 9. Tycker det kanske låter lite dumt för då blir ju dag 11 och 12 på lö-sö, och nu när ni skriver att de flesta plockar dag 10-13? undrar jag varför jag ska börja just den 23e? Men jag begriper inte riktigt det där med sprutfri dag, om man har sett att äggen är lagom stora, kan man då ändå vänta i flera dagar? Hon har skrivit att vi troligtvis åker v 49...Men jag är plågsamt medveten om hennes ord att sannolikheten att vi får 3 st tillräckligt stora ägg är väldigt liten och då avbryts det ju.