• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Söte79 skrev 2011-11-17 09:26:36 följande:
    Stort grattis till Inanna och Kalimero!! Underbart! Håller tummarna hårt för er!!
    Tack Solig
  • Inanna Li
    mamman0301 skrev 2011-11-17 11:54:58 följande:
    Grattis Inanna och Kalimero, nu är det ER tur, som ni har kämpat. Hoppas så på plus för er!! Kram
    Tack, nu är det dags för oss som är de äldsta här i tråden att lyckas Glad!
  • Inanna Li
    42an skrev 2011-11-17 21:39:58 följande:
    Innanna och Kalimero: Grattis till era nyinflyttade! Underbart, ger hopp till oss andra. Nyfiken fråga, vad har ni för AMH-värde?

Maryhe: Hoppas det löser sig med medicin, är det Levaxin du menar? Här är den jättebillig.

Apropå Levaxin så fick jag veta på apoteket att den inte skall tas samtidigt med Kalcium, mina värden ändrades och det visade sig vara orsaken.

Ego: Var på samtal hos min nya distansgyn igår, ingen muntergök direkt men han hjälper mig iallafall med min Crash-ivf. Han tror inte på det, det märktes, men han hade iallafall den goda smaken att inte gnugga det i ansiktet på mig iallafall. Skall på koll på månd för att se om allt är ok för att köra igång.
    Tack Solig! Mitt AMH var 2,7 i april 2010, Nu befarar jag att det sjunkit drastiskt eftersom det gick mindre bra den här gången men jag hoppas fortfarande att det var en tillfällighet!
  • Inanna Li

Maryhe - Hoppas det löser sig med Levaxin på något sätt!

Myran - Tråkigt att du inte kan få till gynbesök i Sverige runt jul!

Sushi - Varmt lycka till med testet idag! Håller tummarna stemhårt för dig Glad

• Inanna Li
    tjorven01 skrev 2011-11-18 08:14:34 följande:
    Men Inanna 2,7 var ju jättebra!!!!!!
    Och dessutom så ska du ju bli gravid nu så då kan du ju strunta i allt vad Amh värdet säger
    tack, vi hoppas pa det! Mitt tangentbord kan inte ta svenska bokstaver just nu!
  • Inanna Li
    Vi 4 skrev 2011-11-18 09:48:06 följande:
    Inanna, 2,7 vilket fint värde, men som sagt nu hoppas vi att du kan strunta i det värdet för all framtid.
    Det har sakert forsamrats pa 18 manader. Det gar fortare nar man ar over 40. Statistiskt sett sker en dip vid 38 ars alder nar de flesta kvinnor forlorar 50 % av sina agganlag med en gang! Men jag hoppas att jag inte behover ta om testet da jag ska bli gravid nu Solig
  • Inanna Li

sushi  Helt fantastiskt! Ar sa glad for din skull Solig Vilket forsok var det i ordningen fragetecken Jag har glomt det! Kan inte fa till alla tecken pa tangentbordet da min jobbdator och inloggningsprofil kraschat!

• Inanna Li
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-18 17:18:27 följande:
    alltså....jag funderar på det här med flera embryon...

Antag att man sätter in två... men bara ett fäster..får man en liten blödning då ändå eller vad händer liksom???

Ursäkta en dum fråga men jag funderade lite på det faktiskt...
    Jag lyckades bli gravid en gångmed 1 embryo när jag satte in 2 embryon och det kom ingen blödning alls. Det försvinner nog bara, dvs upplöses.
  • Inanna Li

Söte - Nej, så fruktansvärt att råka ut för värsta sortens ÖS! Massor av styrkekramar till dig! Hoppas hcg fördubblas tills på måndag! Du ska ta dig igenom det här!

• Inanna Li
    Maraki73 skrev 2011-11-19 13:06:11 följande:
    Hejsan alla !! Jag undrar om det finns någon i denna tråd som varit förkyld vid ET eller strax efter och som ändå lyckats?

Jag gjorde ET igår och kände mig lätt febrig ont i halsen osv och nu i natt hade jag 38,1 i feber och är orolig att nått hänt embryona så att de inte fäster. Vad tror ni ??? 
    Jag var förkyld och hade över 38 i feber och hade t o m luftrörskatarrr stax efter ET vid 5:e försöket i somras och lyckades men det blev MA sen! Tror inte det berodde på förkylningen och penicillinet!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?