Inanna Li skrev 2011-09-12 09:31:32 följande:
Tack för stöd min vän
! Jag är på CD 12 men är lite osäker på när jag kommer få ÄL-omslag den här gången. Det var ett tag sen jag hade mens sist och mina cykler har ibland blivit konstiga efter jag börjat med IVF! Jag börjar testa imorgon så får vi se när det kommer. Men som skrivet innan, blir det på torsdag så blir det ICSI 4 i stället för jag vill inte vänta en månad till
! Jag kör nog också proggis X 1 eller 2. Tror nog också att 3 kan bli lite för mycket!
Jag har ju också kört en liten Dalacinkur under sommaren. Även om man inte kör hela Ludmilakuren så kan man ju behandla sig med Dalacin eller Flagyl följt av Canesten. Jag gick till min vanliga gynekolog och blev undersökt. Jag hade ingen säker bakteriell vaginos (hade lite dålig egen normalflora vilket kan vara ett indirekt tecken till att en annan flora tagit överhand) men behandlade mig ändå. Man vet ju aldrig och nu känns det som att man vill eliminera alla problem som man kan.
Kanske är detta något för dig innan ditt FET. Dalacinkur kan man ta i 3 dagar (jag tog en lite längre kur, 5 dagar tror jag).