Inanna Li skrev 2011-09-05 09:23:14 följande:
Åh, vad trist! Hoppas verkligen det lyckas nästa gång när vi kanske blir ruvarkompisar om ca 2 veckor!
TACK
alla för stöd och omtanke! Jag är helt ok. Nu skall jag börja köra min crosstrainer för att kunna ta proggisar nästa gång. Måste få bort ett par kg igen. Suck! Denna kamp mot hormoner på alla de vis!
Inanna: Ja!, kanske blir vi ruvarkompisar till slut!
Men jag funderar även på om jag skulle köra en full IVF till i höst alla fall. Kan inte släppa den tanken helt. Kanske ger det 2-3 blastisar till om de inte fegar med Puregonet. Jag har ju ett knappt halvår kvar till 43 och kanske skall man köra fullt ut nu? Men jag har ju även mina hemmaförsök (min mans spermaprov är toppkvalitet) så egentligen toppar jag ju bara hemmaförsöken med FET. Är dock orolig att mina 2-dagars inte klarar upptiningen. Ringde och frågade hur mina 2-dagars egentligen såg ut och då var 5 stycken toppkvalitet helt utan fragmentering och 3 stycken hade mindre än 10% fragmentering, men vad säger det egentligen... Jag hoppas ju att minst 5 stycken skall överleva upptining men det vet jag ju inte förrän om något halvår.
FASEN, vad detta är svårt... Någon som har några råd?