turlid70 skrev 2011-12-22 20:29:22 följande:
Inanna, min vän, äntligen, vilken lycka! Så glad jag är för din skull och så lycklig
.
Grattis grattis till ett
, vilken underbar julklapp! Åh så roligt.
Försök nu att inte oroa dig i onödan, din lilla böna är perfekt i storlek! Min var 7,8 mm i v 7+5, så att det stämmer ju precis, kom ihåg också att jag hade nästan inga symptom alls, inte ens kissnödig var jag mer än vanligt och jag grät ju den dagen på väg till VUL, så säker var jag att det sket sig, men se så fel man kan ha.
Undrar hur är det med din sambo, hoppas han är lycklig
. Kram på er.
Tack
! Skönt att äntligen lyckas med detta ofattbara! Min sambo blev också helt chockad igår! Han kan inte heller fatta att det är sant! Vi kom båda till kliniken lite ledsna och nedstämda och så hände detta!
Hoppas den kommer växa till sig inför nästa VUL! Antar att jag kommer oroa mig hela jul- och nyårshelgen
men jag borde ta det lugnt!
Jag har heller knappt några symptom förutom uppblåsthet, gaser i magen, molvärk av och till och lite lätt illamående (inte så jag vill kräkas)och yrsel!
Har nu ringt MVC och talade ca 20 minuter med en förvirrad barnmorska men hon sa inget negativt om min ålder i alla fall. Hon var bekant med kliniken och min läkare och förstod en del om IVF! Påminde mig om KUB och NUPP och att jag ska ta det i vecka 12. Tydligen måste jag ta med mig en egen burk med morgonurin inför första besöket den 12 januari. Får nog försöka skaffa en sådan fram till dess! Då det är för sent för hälsosamtal som vanligtvis görs i vecka 8 drog hon lite viktiga saker i telefonen men förstod att jag redan kände till det mesta!
Hoppas du får en fin jul! Massor av kramar