• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

tjorven01 skrev 2012-01-09 19:36:29 följande:
    Och Innana
    Grattis till fint VUL sååååå skönt att äntligen få se och våga glädjas nu
    Tack Hjärta
    Skytten skrev 2012-01-09 22:22:13 följande:
    Inanna - vad fantastiskt skönt! Åh, vad glad jag blir för din skull! Ta hand om dig.
    Tack Solig! Nu hoppas jag allt ska gå fortsatt bra och att jag kan få lugn och ro runtomkring mig!
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2012-01-09 22:52:45 följande:
    Jag pustade ut och gladdes tillsammans med dig redan efter lunch idag när jag hade läst ditt meddelande , men först nu får jag tid att skriva. Jag minns som igår när sonen var 30 mm, och vilken obeskrivlig glädje det var att få se den lill* sprattla med armar och benen därinne. Grattis, InannaSolig!
    Tack snälla du Solig! Det var fantastiskt roligt att få ett VUL-foto på ett 33 mm foster till familjealbumet! En overklig känsla att den verkligen växt på sig 25 mm på 18 dagar och att den var livlig och aktiv!
  • Inanna Li
    Maryhe skrev 2012-01-09 23:38:15 följande:
    Inanna!  Åh vad skönt äntligen kan du pusta ut lite (och vi också)! Vad spännande att få följa dig nu! Kram Hjärta
    Tack snälla rara Solig! Kram och lycka till med kommande försök Hjärta
  • Inanna Li
    Victoria71 skrev 2012-01-10 09:02:28 följande:
    Inanna - hej! Jag är så HIMLA glad för din skull! 
    Tack vännen Hjärta! Ditt kylskåp ser ut som mitt brukade göra! Alla mediciner längst ner Skrattande!
  • Inanna Li
    Eviglängtan skrev 2012-01-10 10:07:58 följande:
    Tack alla! Jag njuter i fulladrag - älskar dessa små mirakel att inga ord i värld räcker till att beskriva känslan.

Grattis Inanna - gör inte som jag, utan försök njut. Jag oroade mig hela tiden (inget man kan göra något åt...), jag ångrar mig så att jag inte kunde njuta mer - känslan av att vara gravid är fantastisk.

Kram alla och ett stort lycka till. Måste gå nu för bebisarna skriver.

Min förlossning var planerad så det blev inget akut KS utan planerat.
    Tack igen Solig! Lättare sagt än gjort att inte oroa sig men det vore skönt om man kune slå sig till ro!
  • Inanna Li
    Maraki73 skrev 2012-01-10 15:34:18 följande:
    Grattis Inanna !!! gud va roligt att allt såg bra ut Glad
    Tack Solig!
  • Inanna Li

Victoria - Jag tror att man i allmänhet brukar få lite högre dos av Menopur just för att man kan få ut färre ägg. Precis som Fjällsippan skriver! ycka till nu! Kram Glad!

• Inanna Li
    Victoria71 skrev 2012-01-11 13:47:02 följande:
    Ok då. Tack. Nu känns det lite bättre!
    Mår du bra?
    Ja, jag mår ganska bra! Men jag är orolig hela tiden! Längtar efter att passera vecka 12 då MF-risken minskar!
  • Inanna Li
    Victoria71 skrev 2012-01-11 13:57:07 följande:
    Mmmm, jag förstår det! Har du gått så här långt tidigare? 

Jag har hört att semlor ska vara bra mot oro, det måste du testa! Glad
    Jo, när jag var gravid i min ungdom men det var en olycklig aborthistoria jag helst vill glömma nu! Jag är nog tillräckligt fet för fettisdagsbulle redan men visst är det gott Skrattande(tror det var 10 år sen jag åt en senast pga ständig diet före IVF)!
  • Inanna Li

Zinfandel - Oerhört tråkigt att du måste vänta till mars! Men bra att den kunniga doktorn i Aten hittat vad som är problemet och att han verkligen bryr sig! Kram Hjärta

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?