IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Åh, lycka till imorn Turlid!!! Håller tummarna att den tinar fint o mår bra!! Kan du inte avgöra imorn hur du känner inför sjukskrivning el ej, beroende på hur du mår?
Åh, lycka till imorn Turlid!!! Håller tummarna att den tinar fint o mår bra!! Kan du inte avgöra imorn hur du känner inför sjukskrivning el ej, beroende på hur du mår?
Eviglängtan: Jag har oxå fått kraftiga äl-flytningar när jag sprutat.. Trodde jag tappat alla ägg då, men de hade jag inte o som de andra skriver är det en vanlig grej att ha så mkt flytningar..
Snösport: Va skönt att värderna är ok!!
Turlid: Åh att de ska va sån berg-o-dalbana att ruva.. Först vill man inget hellre än att tiden ska gå till td, sen när det börjar närma sig känner man att - shit.. jag vågar inte.. Snacka om psykisk terror!! Håller tummarna sååå hårt att det ska bli ett superfint plus för dig!!!
Själv har jag då äntligen fått min mens!! Enda gången man går o längtar efter den är väl innan man ska börja spruta.. Ska nu köra igång med sprutor i morn, kör den korta varianten o gått från menopur till gonal-f, så det ska bli spännande att se vad som händer.
Önskar alla en fin dag!!
Jag skulle ju oxå skriva - Välkommen hoppaspåenliten å så skulle jag skriva att jag hoppas o håller tummarna för dig Eviglängtan att du får många fina ägg!!
Åh neeej, Turlid... Va ledsamt!! Är så ledsen för din skull!! Har du tagit test iaf? Så det inte är en liten blödning o du ändå är gravid..?
Sushikatten: Det är sånt man vill höra, att även en liten äggskörd resulterar i graviditet :) Jag är inställd på att jag kommer få mindre antal ägg denna gång eftersom jag bytt från menopur till gonal-f... Det jag läst om är att gonal-f ger mindre antal ägg jämfört med menopur.. Stämmer det?? Sen har det som sagt var inte spelat någon roll att jag fått ut 10-11 ägg ur mina 20 äggblåsor eftersom de inte varit av den superbästa kvaliten.. Därför tänker jag och hoppas på att jag nu får mindre antal men bra kvalitet :))
Snösport: Som jag sagt förut så gillar jag din inställning ;))
Håller tummarna för dig pp08 på tors o lörd!!
Hur mår du Zinfandel??
Själv mår jag relativt bra :) Har ikväll sprutat 6 dagar, vet inte om mår så bra för att jag har för låg dos el om det är för att jag inte sprayat innan o inte blivit helt sänkt av det... Får se imorn hur läget ser ut i de nedre regionerna :) Lyckades damma i backen i lör med bakhuvudet först så det blev en liten tripp till sjukan.., hjärnskakning, men idag känns det lite bättre, orkar läsa o vara vaken iaf :)
Mary73: Vi kanske kommer ha ET/FET precis i samma tid ser jag :))
Kram till er alla kämpare!!