Victoria71, även jag blev glad och inspirerad av ditt inlägg
Mamma gås, usch så tråkigt och ledsamt! Hur tänker ni? Har ni orkat fundera på hur ni ska gå vidare? Stor varm kram!!!
Fjällis, låter lite roligt med de där recepten, själv är jag allergisk mot valnötter, och sedan många år tillbaka kör jag en annan otäck gröt med linfrön, solrosfrön och fiberhavregryn mm till frukost, kanske skulle ta patent på den
Boe, usch det lät inget vidare med levervärden. Som ni andra varit inne på vet man ju nte så mycket om långtidseffekter så det är ju lite oroväckande med sådant.
Söte, känner likadant, vissa dagar hinner jag inte heller skriva så mkt kommentarer då jag har tjockt på jobbet, andra dagar hinner jag med mer. Hoppas nu att då får den kärlek och omtanke du behöver för att orka med behandlingarna! Annars finns vi ju här och kan ge en virtuell kram iaf...
Tjorven, håller mina tummar hårt för att ni kommer till ET imorgon!!! Dags att få utdelning för din enträgenhet skulle jag vilja bestämma om jag fick..
Kattenizze,, vad fint för oss nya att du kommer in och delar med dig av dina erfarenheter med fast du inte själv behöver tips om sådant nu! Det uppskattas!
selmv, hoppas på äggplock snart, kan verkligen leva mig in i hur långsamt tiden kan gå när man väntar. Vi väntar på provsvar som vi nog får nästa vecka, det känns som en evighet och som att vi redan väntat länge.
Zinfandel, tack så hemskt mycket för det! Jag har tillgång till databaser på mitt jobb och sökte lite utifrån hans namn, han är ingen forskare (utan läkare, och kan säkert ha skölkörtelguru på visitkortet , men han har deltagit iaf ett vetenskapligt arbete. Just det gav inte så mkt men lite vidare undersökningar har resulterat i 3 intressanta vetenskapliga artiklar som jag laddat ner som pdf. Jag har ingen medicinsk grundkompetens, så jag vet inte hur mkt jag kommer att förstå, men jag ska ge det ett försök¨, någon dag när jag är piggare. Säg till om någon vill ha del av pdf erna, de handlar alltså om TSH värden och fertilitet och en av dem om värdena i relation till ivf.