IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vi 4 - Nej va tråkigt och ledsamt!! Skickar massor med varma tankar till dig!34an - Skönt att snart va på g! Håller tummarna stenhårt!
Tack för tipsen! Hoppas det löser sig med x-tra jobb å så! Det vore supertrevligt om vi kunde få till det med en träff i feb om du kommer
MEN JÖSSES!!! Maryhe - förstår att du är arg!!! När du nu har turen att värpa som en guldhöna så ska du inte ens kunna få den informationen så att du kan nyttja det... Galet!
Lycka till Linköping och 42:an!!
Ego - själv har jag ringt STD mottagningen eftersom vanliga sjukvården inte är jätteintresserade av att kolla om det ifall att, eventuellt att kan vara så att det döljer sig en hidden chlamydia infektion. Vill ju bara utesluta saker som ev kan ställa till det i IVF-träsket. Jag förklarade läget och den trevliga kvinnan säger; klart du får komma hit, de e ju de vi är till för Ja, de är klart att det är så, men det är så många gånger man möts av tråkig, gnällig personal som inte vill hjälpa till.
Mooohaha..., skulle inte vilja vara läkaren/läkarna du går hos Zin - el rättare sagt jag skulle väldigt gärna vilja sitta med som en fluga på väggen å höra på när du har mer kunskap du kan förmedla jmf med dom, de vore ett nöje!
Skulle vilja se deras miner Ja, de är väl en jäkla tur du ska till en läkare till för att höra utlåtandet från den oxå, kan ju inte bli mer än förvirrat. Jag tänker att det är tur/skicklighet att du besitter den kunskapen du gör så du kan ta det hela med "ro" och snirkla förbi deras okunskap till en op. Håller tummarna att allt går bra i mörra!
Grattis Spears - Nyfiken hur ni mår å hur det gått!
Håller tummarna Maryhe att de roar sig ordentligt nu Va skönt att makens spermie-boost gett resultat!
Ja, du 42:an - det gäller att inte inge för mycket hopp till patienterna... Ha ha...
Zin - ❤ Maryhe - Har tänkt på dig å de du fått vara med om... Jag blir mer å mer irriterad/förbannad!! Hela situationen är bisarr, en sån situation får bara inte uppstå å läkarna tar egna beslut utan att ens ge den adekvata informationen i de läget. Borde vara en rutin sak tänker jag! Kram till dig!