IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Haha.. Oj, de va länge, då hoppas vi att äggen inte är övermogna.. Haha.. 4:e vul - snacka om att kliniken är noga!
Haha.. Oj, de va länge, då hoppas vi att äggen inte är övermogna.. Haha.. 4:e vul - snacka om att kliniken är noga!
Sunseed - Gött! Då är du gå g!!
Maryhe - Massor, massor med styrkekramar till dig!!! Usch vilken pärs!!
Grattis Bengalen till ruvarstatus!
Grattis Tjorven och Ciara till fina små liv med pickande hjärtan
En fråga till er fina kvinnor här inne! Är det någon av er som skriver dikter och som skrivit dikt om känslan av denna process och längtan efter barn??
Om det är någon, så undrar jag om du/ni skulle vilja dela med er av den och om vi (jag och min C-uppsatskompanjon) får använda den i vår studie som ett extra inlägg om tankar och känslor kring detta ämne.
Inboxa mig gärna om det är någon som är intresserad
Massor med kramar till er!!
Tack för tipset Tjorven !!
Grattis Slemmis till den fina ökningen av äggskörden!
Bengalen - Hoppas, hoppas och tror stenhårt på att Medrolen gör susen Känner du några andra biverkningar av Medrol? Kan iofs vara svårt att avgöra vad som är vad då du nyss gjort äp+et. Hur mkt har du ökat till nu? Hur länge ska du äta Medrol?
Jag har så ont i nacken å huvudet, känns som nån har slagit mig med ett basebollträ i nacken och törstig hela tiden
Kan förstå att du är nervös Zin - tror vi är några stycken härinne som är det åt dig oxå Skickar massor med kärlek och energi till dig! De kommer gå toppenbra
Lycka till idag Zin!
Slemmis - Jag var riktigt dålig vid mitt andra försök och var liggandes även dagen efter. Hade rejält ont när vi var på ET två dagar senare oxå. Vila ordentligt och lycka till imorn. Ett stort lycka till imorn även till dig Vickan12!
Kul att det är så många ruvare samtidigt!
Bengalen - Nej, maginfluensa är INTE roligt! Hoppas du piggar på dig snabbt!