• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Inanna Li skrev 2012-04-16 16:28:28 följande:
    Lycka till imorgon! Bra att de är så noggranna Glad!
    Ja, jag kör Malmö-Köpenhamn så gott som varje dag nu Skrattande Tur att man inte har nåt annat i livet SkrattandeSolig Kanske man skulle starta en budfirma när man ändå kör?!

Bengalen - hur har det gått idag??

Maryhe: hohohohoho??? 
  • Zinfandel

Nu är det bestämt att det blir ÄP på torsdag Glad Godingarna är nu 16-20 mm så det var rätt beslut att spruta en dag till och ett vul extra, en noggrannhet jag aldrig skådat i Sverige, en stor eloge! Nu hoppas vi på att ET går att genomföra på söndag istället för lördag eftersom jag tyvärr har ett stort jobb då... Vi håller tummarna! 

• Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2012-04-17 12:13:52 följande:
    Perfekt, Zinfandel ! Hoppas att CFC kan anpassa sig och göra 3-dagarsodling istället, men det borde väl inte vara några problem. *tummar till tusen*
    Det gör de på dem som har ÄP på fredagar, då är det ET på måndagar. Det var tydligen bara en personalfråga så jag hoppas!!
  • Zinfandel

Jag sa till dem idag på kliniken att jag är imponerad över deras noggrannhet och att jag aldrig fått mer än 2 vul i Malmö, då svarade läkaren helt lugnt "ja, kör man samma protokoll på alla så lyckas man ändå med 50-60% men vi vill lyckas med resten och det gör vi... Kvinnokroppar är nämligen alla olika så det är ett precisionsarbete.." Hör på den!! Värt att föreviga Flört

• Zinfandel
    pp08 skrev 2012-04-17 16:47:00 följande:
    Ingen bra vul 7+0. För litet embryo och låg hjärtakt. Hinnsäck o guleaäck syntes. Öven liten hinnsäck nr 2. Inga stora förhoppningar. Nytt vul senare
    Nej pp Gråter Håll ut, håll ut! Jag har sett flera med samma + för lågt hcg som repat sig och nu är födda så håll ut vännen Hjärta
  • Zinfandel
    Enya70 skrev 2012-04-17 17:57:22 följande:
    Härligt Zin!!! Verkar lovande det här. Jag kommer att hålla tummarna på torsdag. Kl 9 eller?
    Kram Hjärta
    Ni og tredve Flört
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?