• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Bengalen: grattis, låter jättebra!!

• Zinfandel
    Tuvalina skrev 2012-04-10 15:27:16 följande:
    Sådär ja, första megadosen av Menopour och brista diarrén... Något ni andra känner igen? Zin, är det Menopour du kör med?
    Japp men inga sådana biverkningar, varken denna gång eller förra. Märkligt för jag brukar få alla biverkningar Tungan ute kroppen har väl kapitulerat Skrattande

Läste för ett tag sedan förra årets statistik över svensk ivf, betydligt fler pojkar än flickor kom till världen Glad
  • Zinfandel
    Sunseed skrev 2012-04-10 20:13:24 följande:
    Eller så är det ett väääldigt bra tecken. Kyss
    SkrattandeSolig
    hitcher skrev 2012-04-10 20:50:37 följande:
    Bara några detaljer kvar som ska klaffa - t.ex. att kliniken ska kunna ta emot mig den dagen jag kan åka Flyg dit, båt hem. Det blir ganska mycket dyrare än flyg ToR men jag vill så gärna få titta på havet. Dessutom har jag läst nånstans att det inte är bra att flyga efter återföring. Om det nu blir återföring. Minst ett embryo ska ju överleva upptiningen också.
    Det är det ju värt!!
  • Zinfandel
    Enya70 skrev 2012-04-11 00:22:15 följande:
    Men förlåt Zin jag måste ha missat det. Fast det var ju förstås när du var på CFC o det kommenterade jag ju .Men minns inte hur det gick mer än att du gillade kliniken?? Är ju nyfiken o hoppas så att det ska gå vägen för dig nu. Vilken dag blir nästa?
    Exakt Skrattande Tänkte att nu spelar gravidhormonerna henne ett spratt Skrattande Det gick bra, det fanns 7-8 blåsor som väntar. Jag får Intralipider nästan en gång i veckan, lämnar blod 1-2 ggr/vecka, tar massor med andra mediciner och går på akupunktur så det är fullt upp! Återkommer med mer info när jag har nån... Solig

Poppy: välkommen och extra välkommen att läsa i immunologitrådarna!!
  • Zinfandel
    Sunseed skrev 2012-04-12 18:46:22 följande:
    Tjohej. Det hade kommit ett brev idag. Hysteroskopi/operation inom två månader. Härligt!
    Skrattande
  • Zinfandel

Bengalen: du har inte redan ägglossat, det är istället strålande inför morgondagen! Du har många blåsor, därav värken. Lycka till imorrn!! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?