• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

MissBoring skrev 2012-04-17 18:42:44 följande:
    Kan jag ringa dig i sommar när jag behöver översättare?? Skrattande
    Japp, det kostar ett Dajm i timmen Tungan ute
  • Zinfandel
    Bengalen skrev 2012-04-17 20:48:33 följande:
    Då blir det Ovitrelle ikväll kl 23:30. Jag hade samma tid. Glad
    Nixpix, ska strax ta den Tungan ute
  • Zinfandel

Oj, här händer det grejor!!

Tjorven: underbart Hjärta Ja, jag har hört det där om flygning på flera håll men å andra sidan flyger många och gör IVF, i jobbet osv. Du får nog dessvärre ta ställning till det själv... Jag själv valde faktiskt tåg en gång istället, när jag hade möjligheten att välja, för säkerhets skull. Som med allt annat, finns olika rön om allt. Hur som helst så väljer jag alltid att inte göra nåt som på nåt vis kan få mig orolig, allt man slipper gubbla över och oroa sig över är bra...

Slemmis: bra jobbat!!

Anne: De mindre växer ikapp och de stora lossar inte Solig, du tar ju Orgalutran eller nåt för att förhindra det. Vis ak ruva samtidigt Kyss

Hitcher: grattis till dig med! Förvånad alltid över att vissa kliniker odlar vidare frysta men det gick ju finfint!

• Zinfandel

Slemmis: jadå, jag har haft rejält ont i ett par dagar efter vid ett par tillfällen. Det är trots allt ett operativt ingrepp! har du tabletter att ta? Är du väldigt orolig så ring din klinik så fort de öppnar.

• Zinfandel
    Tillbaks! Ja, det var verkligen det smidigaste ÄP jag varit med om, härligt! Vilken skillnad det kan vara så nu vet jag att man inte måste ha skräckupplevelser från ÄP.... Leve CFC!! Och Svend är ju så charmig att man blir helt till sig Tungan uteFlört 6 ägg blev det och det bästa spermieprov vi någonsin haft. Nu kan vi bara hålla tummarna. Ont, yr & förbannat trött så nu blir det bingen i em. Tack för alla tumhållningar!! HjärtaSolig
  • Zinfandel

Pp: stackars dig Gråter Beklagar verkligen, allt detta kämpande Rynkar på näsan

Slemmis: jättebra spermierresultat!

Ego: det har som vanligt varit en mycket smärtsam dag men det vet jag som jag sa så jag är förberedd. Har även blött oväntat mycket, brukar inte blöda alls nästan. Men det är ju bara 6 v sen operationen så det beror kanske på den också. Nu börjar det lätta lite, både värk, smärta, yrsel, trötthet & blödning, skönt!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?