• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Cao: välkommen hit! Allt som inte ska finnas där kan försvåra. Har du röntgat det, vet du hur stort myomet är, är det många? jag hade inte gjort fler försök utan att åtgärda det.

• Zinfandel

Cice: Såg att du fick svar i Aten-tråden, det är som sagt ingen som vet hur mycket du kommer att behöva men bunkra!! Ta med vad du kan, det du själv inte gör av med är hårdvaluta här Tungan ute

Tjorven: min 35-tråd har förvandlats till gravid-tråd Flört så ta dig en tur dit Skrattande

Ego: vul idag, ljuvligt vacker slemhinna Solig, irap-injektion och transfer på måndag Gravid

• Zinfandel

Myran; jag är sååå bekant med det. Jag känner precis likadant rätt ofta när jag jagar läkare och remisser, kämpar för blodprover och dropp, letar nån som vill operera trots min ofattbart höga ålder och stångas blodig för att få svenska recept. Det är så jävla tungt ibland att man bara inte orkar befatta sig med mer ibland. Hoppas så att det löser sig för er! Kramar Hjärta

• Zinfandel

Problemet här, är att man inte kan betala. Det finns ingen sådan administration när det går utanför vad man egentligen är berättigad till. Jag fick blodprover godkända men de kunde inte lösa betalningen, varken cash, kredit, faktura eller genom Dr D. Helt otroligt. VC där jag är skriven hjälpte mig istället men det är egentligen utanför deras befogenheter. Hade man kunnat fått gjort allt man ville mot betalning så hade de flesta hinder varit ur världen!

• Zinfandel

Bra jobbat Cice! Ja man lär så länge man lever. IL kostar inte mer än 150 spänn här hemma heller så Dr D tar rätt bra betalt där! Klart du ska göra hysteron där då där din vän jobbar, lycka till!!

• Zinfandel
    myran6801 skrev 2012-06-27 21:08:38 följande:
    En fråga till er vänner, jag har ett pkt pergotime och en orgalutran hemma kvar efter vi gjorde inseminationer. Tänkte va lite busig och bättra på hemmaförsöken, men när ska jag ta orgalutran? Kommer ju inte kunna göra VUL som man brukar. Någon som vet??
    Jag har gjort det med sprutor och matchade med gammal behandlingsplan Oskyldig Har däremot inte haft pergo nån gång så det vet jag inte!
  • Zinfandel
    MissBoring skrev 2012-06-27 23:04:45 följande:
    Zin jag läste tillbaka att du fått äggen kollade med spindelmicro. Fick du svaret på plats eller i journalen??
    Vill helst inte tjata ihjäl stackarna Skrattande 
    Vi pratade om det och antar att det finns ni journalen!
  • Zinfandel

Cice: tycker du gör helt ärtt i, i val av läkare inför hysteron! Varför gå via Penny om det ändå är samma?! Kör du på Aggelopoulos!! Bra jobbat Skrattande

Boring: ja, för att dra ner immunförsvaret. Lycka till idag!

Fjälis: skyll på endo, de har inte kollat mina papper och det ser man ändå inte på vul.

Myran: om det är Ovitrelle du menar så tog jag den vid nästan fullt utslag på ÄL-test, så att alla lossar Tungan ute

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?