IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Uppsala2010, det är jätte ångestfyllt att missa sin ÄL, det vet jag, men jag tror absolut inte att du missade den. Du får nog din glada gubbe imorgon. Håller tummarna stenhårt!
Uppsala2010, det är jätte ångestfyllt att missa sin ÄL, det vet jag, men jag tror absolut inte att du missade den. Du får nog din glada gubbe imorgon. Håller tummarna stenhårt!
Förresten Uppsala2010, har du ÄL-flyttningar som förvarning?
Och hur räknar du/ni första mensdagen? Om jag fick första menskladd igår kväll var det min första mensdag då eller är det idag då mensen satte igång för fullt?
Tänkte att vi ska uppdatera vår lista lite, det har ju hänt saker och så skriver vi in kliniken också och annat det ni själva vill ha. Är dock inte säker på att detta är vår senaste lista, så fyll gärna på :))
**VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
Turlid, 40 år, IVF1/FET1 v48 Huddinge, bor i Norrtälje (nära Stockholm och Uppsala)
Inanna, 42 år, bor i Göteborg, inväntar MA och nytt försök (antingen FET eller IVF/ICSI 2)
Sushikatten: 42 år , bor i GBG, inväntar ett nytt ET i januari.
Fjällsippan, 42 år, syskonförsök nr 4, bor i Stockholm
***SPRAYAR***
ChippiChoppi, syskonförsök IVF nr2, S:t Göran, bor i Täby (nära Stockholm)
***SPRUTAR***
***ÄP***
pp08, IVF4 (syskon IVF1), ÄP 8/11
***ET***
***FET***
***RUVARE OCH TESTDAG***
Underverket, IVF nr3, ET 2/10, TD 18/10???, bor i Hässelby
Eviglängtan IVF, ET 25/10, TD 10/11, 39 år, bor i Skåne
Fahlvik, syskonförsök IVF nr1, ÄP 25/10, Testdag 15/11, bor i Göteborg
***GRAVIDA***
Oceanney, IVF/ICSI nr1, bor i Frankrike, 41, BF 14 februari
***Övrigt**
Linköping68: 42 år , hemmaförsök för tillfälltet
dallas, 37 år, inväntar syskonförsök till våren, bor strax söder om Göteborg
ChippiChoppi, håller tummarma för dig idag på ÄP och önskar dig jätte lycka till!
Ladycocos och Grisensmamma välkomna till tråden! Här finns det många experter, hoppas ni får svar på era frågor!
Riita, har dina flytningar upphört också? Om inte hoppas du har tålamod och fortsätter testa. Efter IVF kom mina ÄL tidigare än vad jag hade räknat med två gånger irad.
Vet inget om clear blues digitala tester, ska använda dessa denna månad, hade använt vanliga stavar förut och fick nästan alltid två sträck runt äl, ibland starkare ibland svagare, svårt att avgöra vad dessa säger.