IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
ChippiChoppi grattis till dina ägg, bra jobbat! I nästa steg håller vi tummarna att alla tre blir befruktade. Får du inte ringa dem imorgon och fråga?
ChippiChoppi grattis till dina ägg, bra jobbat! I nästa steg håller vi tummarna att alla tre blir befruktade. Får du inte ringa dem imorgon och fråga?
Nu ruvar jag på två fina 4-celliga embryon
TD på Lucia, ska se om jag hittar vår lista!
Uppdaterar listan :o))
**VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
Inanna, 42 år, bor i Göteborg, inväntar nytt försök (antingen FET eller IVF/ICSI 2)
Sushikatten: 42 år , bor i GBG, inväntar ett nytt ET i januari.
Fjällsippan, 42 år, syskonförsök nr 4 på CvL, jan/feb, bor i Stockholm
dallas, 37 år, syskonförsök nr 1,nybesök 17/12 på CA, bor strax söder om Göteborg
Underverket06, 40 år, IVF2, syskonförsök på CvL i jan/feb, bor I Hässelby/Stockhom.
***SPRAYAR***
***SPRUTAR***
***ÄP***
***ET***
***FET***
Turlid, 40 år, IVF1/FET1 v47-48 Huddinge, bor i Norrtälje (nära Stockholm och Uppsala)
***RUVARE OCH TESTDAG***
pp08, 40, syskonförsök, ÄP 8/11, TD 26/11, Stockholm
Zinfandel, 39 år, FET1, TD 5/12, bor i Skåne
ChippiChoppi, syskonförsök IVF nr2, S:t Göran, ET 25/11, TD 13/12, bor i Täby (nära Stockholm)
***GRAVIDA***
Oceanney, IVF/ICSI nr1, bor i Frankrike, 41, BF 14 februari
Fahlvik, syskonförsök IVF nr1, ÄP 25/10, BF?, bor i Göteborg
***Övrigt**
Linköping68: 42 år , hemmaförsök för tillfälltet
Underbart läsa din rapport Fahlvik! Tack för att du delar med dig, det ger oss andra hopp och grattiiiis
Eviglängtan, grattis till ruvningen, skönt att vata att du är ute ur mörkret nu! Håller tummarna och hejar på dina nya hyresgäster
Zinfandel, TD närmar sig, så spännande! Håller tummarna stenhård att du plussar!!!
Hoppas att många plussar nu i december, vore så otroligt roligt att få ett plus till julklapp.
Själv väntar jag på min ÄL, testar två gånger/dag i två dagar nu. Fick fortfarande ingen glad gubbe imorse, men känner av äl-värken idag, så den dyker väl upp snart hoppas jag.
Dodota, välkommen till tråden!
Eviglängtan, trist som f*n om det gick åt skogen, finns knappt några ord som tröstar, men det har gått så lite tid efter FET, så chansen finns ju fortfarande tycker jag. Tidsmässigt är det ju exakt dags för niddis, 5-dagars embryot + 5 ruvdagar. Vänta lite till, ge inte upp än. Jätte kram till dig.
Eviglängtan, en fråga, varför tar du så mycket mediciner i samband med FET?
Håller tummarna för er (ruvar)tjejer, nu ska det plussas!
Eviglängtan, skönt att blödningen har upphört, hoppas, hoppas, hoppas!
Själv fick jag ingen glad gubbe imorse heller, det är mensdag 11 idag och den borde ha kommit sanast idag om man ska tro på senaste statistiken. Hoppas på imorgon!
Kram alla!