Inanna, missa inte chansen som Fjällsippan säger, jag har också hört att man blir lättare gravid direkt efter missfall. Lycka till, jag håller tummarna! Själv blev jag gravid med sonen direkt efter en skrapning utan att jag fick en riktig mens imellan. Gjorde en abort för 20 år sedan och blev genast gravid igen.
Eviglängtan, jag tycker det låter bra utan några tecken, oftast så känner man efter alldeles för mycket till ingen nytta. Se bara på Fahlvik, hon kände inget och det bästa hände. Du har ruvat 12 dagar nu på 5 dagars embryot och ingen mens än, det är ju hoppfullt! Snart är det testdag för dig och jag håller tummarna så hård jag kan och hejar på dina Humle och Dumle.
Riita, hoppas det går bra för dig med stimulerad cykel, önskar dig jätte lycka till! Vi blir nog ruvare ganska samtidigt, antingen får jag göra FET nu på fredag eller på måndag. Kul med en ruvarkompis!
Zinfandel, så irriterande att kliniken håller stängt så länge! Hoppas att du matchar in din behandling i alla fall och hoppas att du får grundliga svar av klinikschefen. Är det ett nytt färskförsök du ska göra eller en ny FET?
Kram till er alla!