Skytten skrev 2012-03-29 11:22:15 följande:
Härligt att höra att du hittat tillbaka till glädje och ork. Akupunktur är verkligen så bra! Om du har möjlighet, testa och osteopati. Det var helt fantastiskt och superbra att kombinera aku med osteopati. Hoppas att du kryar på dig snabbt! Min TD är 7 april men jag har sån mensvärk redan nu så jag tror att mensen kommer på måndag eller tisdag. Känns precis som vanligt när mensen är på väg. Tyvärr.
Ingen rolig känsla.. MEN det kan ju vara så att gravidsymtomen förvillar dig.. ;))
Ja, jag har funderat på att gå till osteopat oxå. Inte iom IVF utan har gjort det i många år, men jag går nu hos både akupunktör och en man till som gör det mesta. Det är svårt att förklara vad han gör men de gör gött de han gör ;)) Haha...
Tjejer!
Har läst frustrationen om att inte få göra hela utredningsprocessen av olika anledningar osv och jag tycker det är superbra att ni anmäler!!
En annan sak.. Jag och en annan tjej ska skriva vår C-uppsats nu och våra frågeställningar är: Hur upplever ni som par de professionellas bemötande under IVF-behandlingen? Upplever ni att den information ni får är tillräcklig? Upplever ni som par att ert förhållande påverkats under IVF-processen?
OM det är så att vi behöver fler respondenter undrar vi om det är någon här som kan tänka sig att vara med på en intervju? Tar ca 1 tim och deltagandet är självklart konfidentiellt, det kommer inte att framgå i slutrapporten vilka som medverkat och ingått i studien.
Genomförandet av denna studie omfattar tystnadsplikt och det är endast vi intervjuare som kommer ta del av framkommen information.
Vi som genomför denna studie läser termin sex av sju på Socionomprogrammet vid Örebro universitet. Studie resulterar i vår C-uppsats, vilket efter färdigställande kommer publiceras i Örebro universitets databas och därmed finnas tillgänglig för allmänheten. självklart är allt konfidentiellt och vi två är belagda med tystnadsplikt.
Kramar till er alla kämpare!!