IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Åååå, det är så härligt att titta på den fina listan med gravida och födda - Det ger mig hopp!
Åååå, det är så härligt att titta på den fina listan med gravida och födda - Det ger mig hopp!
Grattis Slemmis och Vickan till era
Jätteledsen för din skull Bengalen! Det är så förbaskat sorgligt när det blir minus Skönt ändå att du/ni kan tänka framåt redan nu - det är positivt
Lycka till idag Victoria!! Håller alla tummar jag kan
Mali66 - Skönt att äggplocket är klart å grattis till två fina ägg Har du återinföring i morn?
Vickan - Säger som de andra - helt vanligt känsla att känna som mensvärk Som pp08 säger om att hormonerna få sig en skjuts igen när det tar sig (om man gjort IVF) så kan man få riktigt ont. Jag låg som en fällkniv i tre timmar å grina som en stucken gris å kunde inte röra mig när det hade tagit sig och hormonerna smattrade igång igen. När jag sedan var på vul:et i v. 8 sen var äggstockarna rejält förstorade och äggblåsorna var större än vid ett äggplock
Jag har tjuvtestat för att jag vill veta om det eventuellt tagit sig men att det kanske "bara" en biokemisk graviditet, för då vet jag det och det känns bra i själen.. Hihi.. Sen är jag ju ett kontrollfreak oxå, de kan jag ju inte säga annat om
Mamman, Hemulen och pp08 - Mina tankar går till er och jag skickar en värmande kram
Det verkar som denna vecka på året är en "skit"-vecka... Jag har oxå dåliga erfarenheter av just denna vecka.. I morgon är det ett år sen jag var till Kk och fick föda ut flickan som låg i min mage, hon dog i v. 16 och om ca en vecka ska jag börja spruta för ett nytt försök. Har inte gjort något färskförsök sedan dess och det är med blandade känslor jag ska köra igång igen.
Det är tur att ni finns här så man kan skriva av sig och hämta kraft härifrån. Ni är guld värda!!
Haha.., ja de e så gött att gå igång på alla härliga symtom som berättas härinne
OOOOHHHHHH MY GOOOOOOD!!!!! Galet va glad jag blir när jag läser att du plussat Zin!!! Tårar i ögonen å gåshud på hela kroppen!!!! GRATTIS!!!!
Å gick de bra idag? Tänkte på resan å så