• Mamma gås

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hur är det med dig Maryhe?? Hjärta

• Mamma gås
    Zinfandel skrev 2012-04-19 11:34:54 följande:
    Tillbaks! Ja, det var verkligen det smidigaste ÄP jag varit med om, härligt! Vilken skillnad det kan vara så nu vet jag att man inte måste ha skräckupplevelser från ÄP.... Leve CFC!! Och Svend är ju så charmig att man blir helt till sig Tungan uteFlört 6 ägg blev det och det bästa spermieprov vi någonsin haft. Nu kan vi bara hålla tummarna. Ont, yr & förbannat trött så nu blir det bingen i em. Tack för alla tumhållningar!! HjärtaSolig

Åååå så härligt! Hoppas gameterna har det livat nu i värmeskåpet å förstår sin möjlighet till fortsatt liv  Skrattande Hihi..
  • Mamma gås
    Boe skrev 2012-04-19 14:51:52 följande:
    PP- lider verkligen med dig! Fy vilken psykiskt terror och bara vänta! Kram

Zin- underbart! You go Girl! Svend verkar ju vara the man, the legend.....

Någon som gått på CvL som vet hur man meddelar födsel. På Sophia Hemmet var de super noga med uppföljning och man fick brev med kod hemskickat etc. CvL verkar inte ett dugg intresserade av hur det går , konstigt tycker jag, de borde de ju vara för sin statistik??

Kram till alla kämpare{#emotions_dlg.flower}

Vi har gått där. Lyckades ju iofs bara med graviditet till v. 16 och att det blev MA meddelade vi per telefon. Det går säkert att mejla till dom. Glad

Kram till dig Solig 
  • Mamma gås
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-21 14:18:03 följande:
    Hej tjejer....på väg från Sahlgrenska.......två toppex insatta. En fyra o en sexa....nu är det bara att vänta...de övriga blev bara treor så det blev inga till frysen.

Ett stort grattis till dubbelruvningen!! Solig Skönt att de kvickade till!
  • Mamma gås
    Zinfandel skrev 2012-04-22 13:38:07 följande:
    Piff & Puff is in da house Tungan uteSolig 2 perfekta små godingar! Och av detta, som egentligen var vårt sämsta resultat någonsin med 6 ägg så blev hela 5 befruktade och för första gången har vi alltså 3 till frysen Solig Så är det när man jobbar för kvalitet istället för kvantitet! För min del är alltså inte antalet ägg det viktiga. Har också ätit 7-keto dhea i mer än ett halvår. Mannen ropade från labbet " wow, den ena har keps på sig" Skrattande 
    Nu ruvar jag på skåningar gjorda i Danmark med hjälp från Grekland Glad 
    Tjorven: vi valde snarare mellan 2 & 3 Flört

Ett stort grattis till dig oxå Zin!! Härligt med så bra resultat! Solig 
    Jag väntar ju oxå med spänning för att se om äggkvaliten blivit bättre med att först käka 7-Keto och sedan DHEA.

Spännande här med tre dubbelruvare och så har jag en nära vän IRL som oxå blev dubbelruvare idag Skrattande  

Å snart är vi ett gäng som kör i maj oxå Glad       
  • Mamma gås
    Tuvalina skrev 2012-04-23 12:47:12 följande:
    Nu är äggplocket gjord. Endast två ägg... Hoppas nu bara de är riktigt bra ochblir befruktade. Känner mig dock lite ledsen... Jag har ju bara en äggstock. Förra gången fick kag fyra ägg, tre befruktade men endast ett delade sig vidare. Det tyder väl på ganska dålig äggkvalitet?

Håller alla tummar jag kan för att det är guldägget som finns där  Hjärta
  • Mamma gås

Kramar till dig Anne å jag tänker oxå att det är guldägget som ligger där å väntar på att få flytta in hos dig Hjärta

Vi4 - Tankarna går till dig idag oxå. Tänker att det måste vara oerhört svårt att göra det till en dag med glädje när det finns en fruktansvärd enorm sorg och saknad.

Spännande att du snart börjar spruta Glad Hur mår du för övrigt??? Solig

pp08 - Hur har det gått för dig?? Tänker på dig och hoppas verkligen att du får positiva besked idag Hjärta   

Maryhe - Hur mår du och hur ligger du till i planerna? Framförallt - orkar du planera? Kramar om Hjärta    

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?