• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Sunseed skrev 2012-04-12 18:46:22 följande:
    Tjohej. Det hade kommit ett brev idag. Hysteroskopi/operation inom två månader. Härligt!
    Toppen Solig
  • MissBoring

Söte vad skönt bäbis mår bra men fy vad jobbigt för dig! Krya på sig. Kram

• MissBoring
    Anne: Du ska se att nästa vul visar fina blåsor :) Hur känns kroppen annars och har diareén gått över?

Sunseed: Grattis till besked om Op!

Bengalen: Förstår att du skulle velat att det blev fler men nu finns det iaf två som gottar sig under helgen Solig Å inte ska du låsa in dig på toa på måndag!!!!! Det ska gå fint, mantra det!!
    Vad är medrol bra för? mot imunförsvaret? Roligt att höra så mycket gott om CFC Glad
    Lycka till imorgon! 

Lingköping: Vinkokta musslor låter toppen, fortsätter du som du sa med fisk och skaldjur etc så kommer du inte behöva byta kropp Flört 

Finafina: ibland behöver kropp och själ en paus och det är nog inte så dumt, fast det är svårt att inte va här inne hos alla goa!

Zin: nu börjar det närma sig för dig med!! spännande. Är det alltså första gången du är på CFC??    

Vickan 12, Poppy2012 och Myra:   välkomna

Ego:   Jag bara är här... mår faktiskt väldigt bra! I påsk va jag hos min Shiatzu och hon sa det hade hänt massor i kroppen, att hon va helt imponerad och det är nog det jag känner. Det känns fint i kroppen. Det känns lugnt på nått sätt och det är skönt Glad Tyvärr så tar nya jobbet mycket av mig och jag har inte haft någon extra tid att försöka ringa till några gyn etc så jag hoppas nästa vecka blir lite lugnare för jag måste verkligen få ihop allt för att kunna kontakta CFC, det börjar ju gå med en rasande fart.
    Nu ska jag ta och gå ut i trädgården och fixa lite vårfint i solen Solig

Hoppas jag inte glömt någon/något viktigt.

Kram     

• MissBoring

Just det, hur går det för alla som plussade för lite sen, hur har ni det??

• MissBoring

Vad roligt med vul för er så snart :)

Ciara, det finns band att sätta runt handlederna att köpa på apoteket som flera av mina gravida vänner säger har fungerat för dem. Kanske något som är värt att prova iaf. 

• MissBoring

Det är en liten kula på insidan av armbandet som man ska sätta på ett speciellt ställe och den trycker då mot en punkt som motverkar illanmåendet... ja du göra som du vill Glad

• MissBoring

Ni som skrivit till CFC har ni skrivit på svenska eller engelska?

• MissBoring
    finafina skrev 2012-04-15 21:33:18 följande:
    Du kan skriva på båda... spelar inte någon roll... 

Tack för snabbt svar nu är frågan skickad! Spännande.
  • MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-04-15 22:22:14 följande:
    Alla fina forumare, uppdatera mig lite angående hormonbeh och ägglossningssekret, är det normalt? Är på dag sju nu och har rejält med ägglossningssekret. Vet att det skrivits om det förut... Skriv gärna igen...

Jag är inte så bra på det men har läst en del på fertilityfriend.com på vänstersidan där står det att man får gratis lektion... Tyvärr är ju minnet så dåligt att jag inte kommer ihåg allt så kika där. Där står om hur sekretet är i cykeln
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?