IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Söte, åh vad glad jag blir för din skull!!!! Försök nu att njuta vännen och ta det lugnt och sköt om dig. Stor stor kram
Söte, åh vad glad jag blir för din skull!!!! Försök nu att njuta vännen och ta det lugnt och sköt om dig. Stor stor kram
Zin, du är imponerande!!!! Tänk om klinikerna hade en som du i sin ledningsgruppen, så mycket du skulle kunna tillföra för att deras patienter skulle få den omvårdnad de förtjänar. Kram
Söte, skönt att du mår bättre. Försök att inte oroa dig för mycket. Kram kram
Kalimero, hoppas du har det bra i London!!!! Kram
Söte, underbart att höra att hcg stiger som det ska! Ha en riktigt skön semester! Kram
Skytten, det låter som du är väl förberedd för FET på måndag. Det kommer att gå fin fint o lagom till jul är du gravid ska du se!!! Din akupunktör verkar vara en klok man, att må bra o vara glad är nog super viktigt. Sköt om dig! Kram
Tjorven, söta vän så skönt att höra att det gått bra för dig och att P tog hand om dig och att ni fick bra råd av henne. Nu kommer det att hända, jag känner det på mig. När din kropp fått vila så kommer ert lilla mirakel komma!!! Så måste det vara! Hoppas vi kan ses snart! En stor kram till dig och vila nu ordentligt!
Kalimero, låter lovande! Jag håller tummarna!!! Hoppas din jobbvecka blir bra! Kram
Hej alla, har läst ikapp alla dagens inlägg för jag hann inte under dagen. Ni skriver alla så mycket klokt och intressant. Kram kram