• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe, vad man får stå ut med! Men som du säger så är det värt det om det går vägen! Lycka till!!!!

• myran6801
    callimero skrev 2011-12-04 09:46:45 följande:
    Bara att konstatera att en 11e ruvningsperiod gått åt he. Känns väldigt tungt att repa ork att gå till jobbet imorgon. Är så less på den här kroppen som inte fungerar, känner mig värdelös som kvinna att aldrig få uppleva en graviditet och se ett eget barn få växa upp. Det känns som att ständigt stå utanför och se på när andra lever livet. Hoppas på dig Inanna.
     Jag vet att det inte ger tröst, men jag förstår precis vad du känner. Är så ledsen för din skull, allt verkade ju så bra och jag hade såna förhoppningar. Hoppas du orkar ta nya tag inte ger upp. Kram kram
  • myran6801

Sushikatten, men söta du vad är det du säger. Nej nej vill inte höra dessa tråkiga nyheter. En stor stor tröstekram. Blir så ledsen över allas våra usla ägg. Kram kram

• myran6801

Sverige känns som ett u-land när det gäller flexibilitet och Ivf. Blir så irriterad för läkarna bara klappar sig på bröstet och talar om för oss att de minsann är i framkant o håller hög kompetens så lilla vän lägg dig inte i detta. Men något mer stelbent o motvilligt får man ju leta efter!!!

• myran6801

Oj oj vad mycket känslor det svallar upp här. För min del är jag jätte tacksam för alla råd och kloka tips, så kära vänner här fortsätt dela ut dem!!! Kram kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?