IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Snösport skrev 2011-04-13 11:37:25 följande:
Chischisista: jo, jag har fått progynon 3-4 ggr , får kortison också sista 3-4 ggr och Fragminsprutor då jag har astma så jag inte får Trombyl. En av gångerna har de uttalat att jag hade ett dåligt estradiolvärde så nu får jag det nog bara som stöd för jag gjort så många försök också. Jag ringde till kliniken idag för att fråga om extra östrogen men då var läkaren upptagen. Han skulle ringa upp senare men gjorde aldrig det. När jag ringde tillbaka vid femtiden hade han gått. Så jag fortsätter att oroa mig.
Känner mig lite orättvis som gnällde på mannen i mitt förra inlägg. Precis när jag hade skickat iväg det kom han och bad om ursäkt och sen var han jättegullig hela kvällen. Han har väl också rätt att vara på dåligt humör någon gång.
Jag känner mig sååå gravid. Men det gjorde jag ju före ET också så jag vet ju att det bara är progestoronet som spökar. Dessutom är det ju alldeles för tidigt för att ha några symptom. Är de fler som får såna här biverkningar av progestoronet (ömma bröst, jättetrött, yrsel och molvärk i "tjejmagen")?